Re: Bóle brzucha spowodowane stresem

Data: 2014-02-14 19:16:14
Temat: Re: Bóle brzucha spowodowane stresem
Od: "Barbara" <B...@D...com.pl>

ricks/dp/0425110559
5124,00.html

> [...]
>
> Zamien te serki na kremowke (32% tluszczu)

> Podalem ja ze wzgledu na tytul.
> Inni zalecaja po prostu kuchnie francuska jako lek na wszystko.
> A ta to tluste produkty zwierzece z surowa zielenina, bagietka i sokiem
> bez cukru (czyli winem).
> A bagietka francuska to tez produkt prawie zwierzecy. Przed pieczeniem
> ciasto fermentuje przez 7 godzin.
> W rezultacie je sie pieczone drozdze.
>
> Dla czlowieka szkodliwa jest gotowana skrobia a ta jest tez tuczaca.
>
> Za duzo bialka tez szkodzi.
> Zatem weglowodany trzema zastapic alkoholem lub tluszczem zwierzecym, lub

Bardzo Ci dziękuję za te rady. Przyznać się jednak muszę, że o wiele
bardziej
przydałyby mi się przykłady konkretnych tłuszczów (dozwolone/niedozwolone),
warzyw (wskazane/niewskazane. lepiej surowe/lepiej gotowane) itd. lub nawet
przepisy na jakieś wskazane, proste potrawy.
Czy jeżeli zaopatrzyłabym się w książkę kucharską z przepisami kuchni
francuskiej,
to byłoby OK? Obawiam się tylko, że będą tam wyrafinowane przepisy, a tym
raczej
nie podołam. :-).

I jeszcze jedno. Drugim "podejrzanym" po serkach wydaje mi się pieczywo.
Jadam głównie chleb, biały, taki typowy ze sklepu spożywczego.

Pozdrawiam
Barbara