Boska Ikselka

181. Data: 2008-09-08 19:27:12

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 19:20:36 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Toż właśnie nie wiem co my o tych chłopach w ogóle...

Prawdziwe chłopy to już dawno odeszły, razem z Jagnami.
A widelców to wcale nie używały, ani do gotowania wody, ani do innych,
zbożnych celów - jedna łyżka, jedna misa na stole i wsio, upsss, wsi...
pogodna, wsi wesoła :-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

182. Data: 2008-09-08 19:30:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-sa chlopi,bo ktos uprawia ziemie i maja swój swiat,bardzo
odrealniony.Np.wieczne zaprzeczanie rzecza,które sie samemu zrobilo i
podwazanie wszystkiego,na jakas wlasna modle,byle sobie mentalnie
zrobic dobrze-nie zauwazylas ze nasz rozmówca postepuje
podobnie.Powiec slońce swieci,a ze mu akurat nie pasuje,to ze tak jest
to stwierdzi deszcz pada.Powiesz to sprawdz,to powie a po co i
zachwile,deszcz pada.

183. Data: 2008-09-08 19:40:08

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.09.2008 glob <r...@g...com> napisał/a:

> [...]
> podobnie.Powiec slonce swieci,a ze mu akurat nie pasuje,to ze tak jest
> to stwierdzi deszcz pada.Powiesz to sprawdz,to powie a po co i

Ja zauważyłem że usilnie przypisujesz konkretne cechy do jakiejś dużej
grupy ludzi. Najpierw polakom, później mieszkańcą wsi, a teraz chłopom.
Jak kolwiek by Ci nie sugerować że obrażasz w ten sposób całkiem sporo
ludzi.

Tymczasem pokaż te cytaty udowadniające to co mówisz.
--
Relpp

184. Data: 2008-09-08 19:44:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-zrób cos dla mnie,bo ja z telefonu nie moge,znajdz nienawisc
do dziewczyn na twojm temacie i mu zacytuj-kultura w miesci tak wplywa
ze ludzie po czasie psychicznie sa rózni od tych ze wsi.

185. Data: 2008-09-08 19:46:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

186. Data: 2008-09-08 20:05:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-pisal do adamoxx,jak tych dziewczyn nienawidzi co sa takie
dumne-adamoxx mu nie odpowiedzil,na twoim watku,co z nim rozmawiac juz
nie chcialas.

187. Data: 2008-09-08 20:14:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 12:30:26 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> podobnie.Powiec slo?ce swieci,a ze mu akurat nie pasuje,to ze tak jest
> to stwierdzi deszcz pada.Powiesz to sprawdz,to powie a po co i

Aha, rozumiem - Tobie chodzi o tzw chłopską mentalność, a nie o klasę
społeczną. To się zgadzam - mam cos takiego za płotem ;-PPP

188. Data: 2008-09-08 20:27:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2008 12:46:23 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka-zrób cos dla mnie,bo ja z telefonu nie moge,znajdz nienawisc
> do dziewczyn na twojm temacie i mu zacytuj-kultura w miesci tak wplywa
> ze ludzie po czasie psychicznie sa rózni od tych ze wsi.

Było chyba coś takiego, ale cóś nie mogę znaleźć - czy to aby w tym wątku?
Szukam.

189. Data: 2008-09-08 20:33:41

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> Było chyba coś takiego, ale cóś nie mogę znaleźć - czy to aby w tym wątku?
> Szukam.

<cytat>
Dnia 07.09.2008 adamoxx1 <a...@p...onet.pl> napisał/a:

> Nienawidze, ale w okreslonym kontekscie. Mowie jako mlody,
> nieustatkowany jeszcze gość; drażnią mnie dziewczyny ktore "wyżej
> srają
> niż dupe mają." A takich teraz jest mnostwo, taki trend na bycie
> wyzwolonym, pseudoniezależnym i pseudooryginalnym.
> Jeśli widze, że czyjas deklaratywność na własny temat ma pokrycie w
> tym
> co miedzy wierszami i w czynach, jesli za tym faktycznie coś stoi, to
> nie ma sprawy.

Na szczęście są też inni, znający swoją wartość jednocześnie
ograniczenia w innych dziedzinach. Nie muszący sobie wmawiać że są
zajebiści we wszystkim żeby dobrze się czuć z sobą samym.
--
Relpp
</cytat>

Powodzenia przy szukaniu.
--
Relpp

190. Data: 2008-09-08 20:37:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Raz jeszcze i lecisz do KFa.

lubisz obwieszczać światu swoje mroczne zamiary?
:)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera