Boska Ikselka

361. Data: 2008-09-09 20:53:24

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Sep 2008 22:50:36 +0200, medea napisał(a):

> Po ciuchowych zakupach też jestem zmęczona, jak po żadnych innych.
> Ciebie można zrozumieć, boś chyba facet, ale ja sama się sobie dziwię.
>
> Pachołek

Po ciuchowych zakupach (i po kazdych innych, jak również po najgorszej
robocie) mam świetny humor - że sobie poradziłam (nooooooo, w przypadku
ciuchowych zakupów to raczej tylko z wydaniem forsy...) i że mam to za sobą
;-)

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

362. Data: 2008-09-09 21:34:55

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 21:44, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Wyobraź sobie, że masz dziecko.
> Czy to nie zmieniłoby twojej obecnej perspektywy?

Mam dwoje.
I wlasnie ich posiadanie zmienilo moja perspektywe.
Z drapieznej Mrowki Wojowniczki pozwolilo zamienic sie w Krolowa
Usmiechnietego Mrowiska.

> Wielu osób walczy z większą niż wcześniej determinacją z uwagi
> na swoje dzieci, chcąc dla nich lepszego życia niż to, którego
> doświadczyły na własnej skórze.

Dlatego Jestem tak, a nie inaczej.
Poniewaz na wlasnej skorze doswiadczylam tego, czego nie chcialabym,
aby doznaly moje dzieci.
Wiec na pewno nigdy tego ode mnie tego nie otrzymaja.
I o to sie staram, odkad je mam.
Lecz ani nie nazwe tego walka, ani nie powiem, ze moja determinacja
siega jakiegoś ekstremum.
Po prostu jestem, i czynie to, co jest na co dzien potrzebne.

> Czy widzisz tu - na psp - kogoś kto skacze innym do oczu i chce
> zmieniać innych, ale przy tym nie ma dzieci?

Nigdy nie patrzylam na rozmowcow z takiej strony.
Byc moze zrobie to teraz.

> Hanka: [mam tylko dwa koty i nie wiem doprawdy w jakim celu ludzie
> się tak czasem ~podniecają na siebie zamiast spokojnie dyskutować.]

Nie nie.
Od zawsze miewam psy.
:)
A co do dyskusji:
Wiem, ze mozna tak i tak.
I jedno i drugie, przerabialam, przez lata, na wlasnych emocjach.

Powiedzialam Ci gdzieś, niedawno:
Ja juz wybralam.

:)

363. Data: 2008-09-09 22:11:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 22:15, glob <r...@g...com> wrote:
> Hanka-ta mafia,bandyci,to getto-takie metafory dotyczace zycia
> spolecznego w polsce.Chcialem jedynie za ich pomoca uzmyslowic jak
> ciezko w tym kraju byc soba i realizowac cele.

Ok.

Mieszkam w Polsce, wiec wiem.
Nie bede wchodzic w szczegoly mojej wiedzy, bo sa zbyt
charakterystyczne, a mafia, hehe, mimo, ze tylko metafora, to czujna
jest i uwazna ;)

Powiem wiec tylko, ze wiem.

> Ta perspektywa ze na
> obcej ziemi gdzie powinno byc trudnie.Polacy przyczyniaja sie wielkich
> osiagniec,przy porównaniu z polska gdzie powinno byc latwiej,nasi
> kochani bracia z kochanego getta,tak sie zalatwiaja na wzajem.Iz
> poprostu mamy pustynie.Nikt nie wie gdzie ta polska,bo tu nic nie
> rosnie.Dokladnie to widac po naszych gwiazdach jakie karlowate.I jakie
> mega gwiazdy sa na zachodzie.A sa tam takie duze,bo jak ktos wyraza
> siebie to rosnie i o wiele wiecej wnosi w spoleczenstwo.

Trudno jest jednostce zmieniac swiat.
To truizm, ale wyglaszam go, bo zdaje sie, ze o tym zapominasz.
Natomiast, jeszcze trudniej jest owej jednostce, gdy tylko narzeka i
popada w coraz wiekszy marazm.

Rozumiem Twoje zniechecenie.
Zapytam jednak: co zrobiles, zeby zmienic to, o czym mowisz?

> Tutaj
> karlowate takie jakies te gwiastki,bo szalec zabardzo nie wolno bo to
> gorszy maluczkich i trzeba sie szanownie,odpowiednio. Bo jak cos
> grzesznym w narodek uderzysz.

Eee tam.
Nic nie trzeba.
Tyle, ze kazdy wybor ma swoja cene.

> To powiedza palma mu do glowy uderzyla,on
> juz nie jest nasz,wiec im nie uderza a tym samym,nic sensownego nie
> tworzy.I konflikty nie sa z nudów,czy z dobrobytu tylko ze jak ja nic
> nie moge to...

O, mam Cie :)
Nie ma tak, ze: ja nic nie moge.

Kazdy dzien składa sie z setek decyzji i wyborow.
Niektore banalne, niektore trudne.
Niektore podswiadome, automatyczne, a inne niezwykle konkretne.

Caly wachlarz wyborow.
A wszystkie zalezne od Twoich decyzji.

:)

364. Data: 2008-09-09 22:50:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp wrote:

> Żeby chociaż pisał coś wartościowego...

Klaszcze w jednoosobowym chórze (hur, chór, chur, hur... dobrze napisałem)
Ikselki. ;)

michał

365. Data: 2008-09-09 22:52:48

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp wrote:

> Robi różnicę. Jeśli męczy się z telefonu to można przymnknąć oko na
> sposób w jaki pisze. Na treść już mniej.

Pisana treść z łódki ma dużo wody.

michał

366. Data: 2008-09-09 22:55:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> i nigdy nie rzygaRZ?

Rzadko zaczynam zdanie z małej litery. ;P

michał

367. Data: 2008-09-09 22:59:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a ów czym sie zajmuje?
> imprezowaniem?
> :)

Niekoniecznie, częściej wyrażaczem opinii (złośliwy recenzent, wrażliwy
krytyk). :D

michał

368. Data: 2008-09-09 23:03:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka-mylisz moje pisanie z jakas postawa dekadencka.To czarne
opisywanie polski,jest tylko lekcewazacym stwierdzeniem.Nie moge pisac
ze szare jest jasne,bo nie jestem Sienkiewiczem.A pomysl,który opisuje
jest pozytywny i wzbogacajacy.Wrócmy do urodzonych morderców.Urodzili
sie w gettcie,gdzie masz do wyboru mozliwosci -
morderca,diler,prostytuka.Oni juz rodzac sie sie mieli juz przypisany
zawód i taka rzeczywistosc przyjeli za norme,wiec jak juz paru z
entuzjazmem zabili,to trudno bylo sie wycofac.Pózniej zrozumieli ze to
spoleczenstwo zawezilo i mozliwosc wyboru i teraz pomysl,szybciej
zrozumialem ze moge byc porzadny i zapierajac sie na sobie chce zyc
normalnie.Przez ludzi z getta bede traktowany jako ten lepszy co sie
nadyma i wynosi .Przed soba wrogi swiat za plecami nienawidzacych
kolegów,którzy beda mnie niszczyli,bo oni swoich marzen nie
zrealizowali i im kiedys tez ktos zniszczyl droge.Dla nich to normalka
niszczyc,bo getto.W polsce twoi sasiedzi to taki Ojciec
Chrzesny,musisz wiele schowac z siebie.zenstwo.

369. Data: 2008-09-09 23:03:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> To raczej byłby "rzygacz". I jest zresztą, tylko nie zawód. :)

No, ale takie fleksje (arz, erz) wystepuja w... rzeczownikach okeślających
zawód :)

michał

370. Data: 2008-09-09 23:06:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zmieniam:
Hanka: bądźcie umiarkowani i sceptyczni [bo nie chcę aby moje
dzieci stały się ofiarą braku umiaru i fanatyzmu].

Może być? :)

Czyli doskonale wiesz jak to jest bronić się przed fanatyczną
demagogią niepytających, ale wiedzących najlepiej?
Dobrze rozumuję?

--
CB

"Hanka" <c...@g...com> napisał(-a)
w wiadomości
g.googlegroups.com:

> [...]

> A co do dyskusji:
> Wiem, ze mozna tak i tak.
> I jedno i drugie, przerabialam, przez lata, na wlasnych emocjach.

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera