Brak ukończonych studiów wyższych

111. Data: 2010-03-04 16:39:59

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 17:35, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2010-03-04 16:37, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Fakt. Nie mam takiego bogatego życia wewnętrznego i zewnętrznego jak Ty.
> Co jednak nie czyni mnie czymś gorszym.

> Obowiązku czytania to raczej nie ma.

> Nikt nie zabrania. Ty sam decydujesz.

> Nieraz się tu wypowiadałam. Wszystko zależy od potrzeby. Mojej. Innych.

>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~
> A to akurat ciekawe, co piszesz.
> Może ja w realu mniej jestem zwięzła? Ale nie mnie oceniać. Raczej chyba
> inni sie tutaj mogliby wypowiedzieć.
>
> Qra

~Jezdeś... zwarta i gotowa ;D
Jak byś zaczęła pisać jak Redi albo ja czasami, to straciłabyś swój
niepowtarzalny pazur IMHO ;)
ps. Qra rykneła, jęknęła, pisknęł, gdaknęła ;))) :P

112. Data: 2010-03-04 17:56:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 17:39, niebożę Iska wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> ~Jezdeś... zwarta i gotowa ;D
> Jak byś zaczęła pisać jak Redi albo ja czasami, to straciłabyś swój
> niepowtarzalny pazur IMHO ;)
> ps. Qra rykneła, jęknęła, pisknęł, gdaknęła ;))) :P

Nie no!
pomyślała jeno,
by ciut wyjść naprzeciw
osobom trzecim

Qra

113. Data: 2010-03-04 19:07:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iska napisał(a):
> [...]
h.googlegroups.com...

> Jesteś tu to cie mietola - co taki zdziwiony?
> A ty gównem w stylu "sziksa'' nie obrzucasz?
> Dla ciebie wszyscy to zydzi, jak dla globa katole.
Możesz mnie nie porównywać z ty chorym psychicznie burakiem, bo on
nienawidzi żydów z urojeń, a ja opisuje fakty historyczne, jak myślisz
dlaczego ciemnota chodzi do kk, bo ludzie wykształcenie nie będą
wspierali czegoś co jest niszczeniem ludzi i społeczeństwa, stąd się
wzieło na katolików pojęcie / ciemnogród. Właśnie bo to jest
wykształcenie, bo ludzie bez wiedzy tworzą skrzywiony niesamowicie
obraz otoczenia i innych ludzi, teraz rozumiesz , co staciłaś?

114. Data: 2010-03-04 19:18:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> duzo ale nie na temat. Moglabym podawac pere celnych przykladow z wlasnego
> poletka. Jesli juz to moze zrobic to jak jest w USA, pierwsze 4 lata studiow
> to "wiedza ogolna" a nastepne 4 "specjalistyczna". Wtedy po 8 latach mozna
> by uznac, ze sie ma wyzsze wyksztalcenie.

Czyli polskie liceum + szkola wyzsza.
I.

115. Data: 2010-03-04 20:12:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Iska napisał(a):

> [...]
wykształcenie, bo ludzie bez wiedzy tworzą skrzywiony niesamowicie
obraz otoczenia i innych ludzi, teraz rozumiesz , co staciłaś?
=======

glob- wyobraźsobie taką hipotetyczną sytuację: poznajesz dziewczynę.
Zakochujesz się. Takie "uderzenie pioruna". Kobieta chce ślubu- Ty ją
kochasz, też byś chciał przy niej spędzić swoje życie. I ona Ci oznajmia, że
jest wyznania rzymsko- katolickiego. Glob- czy możesz poczućsię z taką
sytuacją- i odpowiedzieć, co byś zrobił?

--

serdecznie pzodrawiam

Chiron

rzymski katolik
biały
nie- Żyd
ortodoksyjny heteroseksualista

116. Data: 2010-03-04 20:14:21

Temat: Re: Brak uko?czonych studi?w wy?szych
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-04 09:02, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Et tu, Chiron, contra me?

Wcięło mnie...Jeśli ty w mojej wypowiedzi dostrzegasz cokolwiek przeciw
Tobie, to...to ja już nie potrafię z Tobą rozmawiać. Przepraszam. Jest mi
przykro. Poważnie:-(

--

serdecznie pzodrawiam

Chiron

117. Data: 2010-03-04 20:19:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-04 21:14, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> U?ytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Wci?o mnie...Je?li ty w mojej wypowiedzi dostrzegasz cokolwiek przeciw
> Tobie, to...to ja ju? nie potrafi? z Tob? rozmawia?. Przepraszam. Jest mi
> przykro. Powa?nie:-(

Ależ nie bądź przykry. Do wesela się zagoi.

Qra, nie, nie widziałam nic

118. Data: 2010-03-04 20:27:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

Bbjk napisał(a):
> [...]
> makabryczny bajkopisarz" i "stalini�tek w 2 czy trzecim pokoleniu",
> poniewaďż˝ nie sďż˝ to argumenty rzeczowe, tylko wyraz Twoich emocji,
> zamiast tego podaj konkrety z ich ksi��ek, tzn. odpowiednie cytaty, z
> kt�rymi si� nie zgadzasz lub numery stron, na kt�rych podaj� fakty
> niezgodne wg Ciebie z prawd� oraz �r�d�o, kt�rym si�
> pos�ugujesz,
> podwa�aj�c te informacje.

> Niestety, zaprezentowa�e�, delikatnie m�wi�c, niejasny przekaz,
> wi�c nie
> mog� odpowiedzie� Ci na zadane powy�ej pytanie.
On prezentuje jedynie dzicz buraczaną której kościółek sprał łebsko,
ale nie widzi, że te opisy przez artystów, były krytykami, tych którzy
mu sprali łebsko i którzy swoim zwyrodnialstwem dopuścili się
nagorszych rzeczy, czyli fałszują historię i literaturę, bo oni bardzo
są bezkarni i potrzebują debilstwa które im z głupoty da wiarę. A
inteligencja tutaj zawsze była atakowana przez buraczaną dzicz.
============

Cóż mam uczynić, że jestem buraczano- dziki? A raczej żytnio (choćostatnio-
pszenno). Niech żyje orkiszówka!:-)

119. Data: 2010-03-04 20:33:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=======

> glob- wyobra?sobie tak? hipotetyczn? sytuacj?: poznajesz dziewczyn?.
> Zakochujesz si?. Takie "uderzenie pioruna". Kobieta chce ?lubu- Ty j?
> kochasz, te? by? chcia? przy niej sp?dzi? swoje ?ycie. I ona Ci oznajmia, ?e
> jest wyznania rzymsko- katolickiego. Glob- czy mo?esz poczu?si? z tak?
> sytuacj?- i odpowiedzie?, co by? zrobi??
>

> --
>
> serdecznie pzodrawiam
>
> Chiron
>
> rzymski katolik
> bia?y
> nie- ?yd
> ortodoksyjny heteroseksualista
Po co mam się z nią żenić, jak przy pierwszym spotkaniu wyjdzie, że
jest niedorozwinięta.... bo katoliczka. A mnie nie chce się uczyć
kobiety i jeszcze mieć jej problemy psychiczne związane z jej
katolicyzmem, od uczenia są szkoły, a od leczenia psychiatryki..

120. Data: 2010-03-04 20:40:01

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======

> [...]
> kobiety i jeszcze mieć jej problemy psychiczne związane z jej
> katolicyzmem, od uczenia są szkoły, a od leczenia psychiatryki..- Ukryj cytowany

No a gdyby ona była nienaganana do twoich wymagań ideologicznych i nie
maiałbyś sie
kompletnie do czego uczepić w jej zachowaniu i sposbie traktowania
ciebie ludzi itede, a mimo to chodziłaby do kościoła bo miałaby taką
potrzebe duchową, to co byś zrobił z ta miłością?

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...
Spoleczenstwo obywatelskie