Brak ukończonych studiów wyższych

11. Data: 2010-03-03 21:40:50

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ale chodzi ci o to, czy zawodowo, czy prywatnie?

Zawodowo.

--

Paulinka

12. Data: 2010-03-03 21:46:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawodowo: ogromne.

Dlaczego?
Miałem zawodowo do czynienia z osobami bez wykształcenia, i uważam,
że pomimo nawet konkretnych swoich zalet są generalnie o wiele mniej
profesjonalni.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmmlef$ku$20@node2.news.atman.pl...

Zawodowo.

13. Data: 2010-03-03 21:49:12

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 22:35, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Bo to zawsze jest wysiłek, intelektualny, czasowy. Pytanie, jakie
> to ma znaczenie? IMO żadne, bo tak samo się dogaduję z panią, która
> sprząta klatki schodowe, jak z trenerką po dwóch fakultetach.
> --
>
> Paulinka

Dogadywanie sie zalezy od tego czy pani sprzatajaca zna np.
zagadnienia propedeutyki filozofi,
a trenerka nie wie co to perystaltyka jelita grubego.
Najgorzej kiedy ktos ma wyksztalcenie wyzsze od inteligencji.

14. Data: 2010-03-03 21:53:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a trenerka nie wie co to perystaltyka jelita grubego.
To akurat trenerce może się pszydać.
I zdaje mi się, że na AWFie tego tez uczą.
Ja widać jednak wykształcenie może pomagać,
częściej niż ci się wydawało.

15. Data: 2010-03-03 21:55:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Miałem zawodowo do czynienia z osobami bez wykształcenia, i uważam,
> że pomimo nawet konkretnych swoich zalet są generalnie o wiele mniej

A ja miałam do czynienia z osobami wykształconymi, którzy na hasło
'black out' nie wiedzą o co mi chodzi, bo studiowali na politechnice,
kiedy inni się bawili.

--

Paulinka

16. Data: 2010-03-03 21:56:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> Dogadywanie sie zalezy od tego czy pani sprzatajaca zna np.
> zagadnienia propedeutyki filozofi,
> a trenerka nie wie co to perystaltyka jelita grubego.
> Najgorzej kiedy ktos ma wyksztalcenie wyzsze od inteligencji.

A tak nie rzadko bywa?

--

Paulinka

17. Data: 2010-03-03 21:59:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja miałam do czynienia z osobami wykształconymi, którzy na hasło
> 'black out' nie wiedzą o co mi chodzi, bo studiowali na politechnice,
> kiedy inni się bawili.

Lepiej żałować, że się nagżeszyło,
niźli żałować, że się nie gżeszyło.

Ludzie z wyższym wykształceniem zwykle żałują, że nie gżeszyli.

To jest powiedziane to samo co ty napisałaś,
ale pokazuje, że ta prawda była znana od dawna.

18. Data: 2010-03-03 21:59:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dziwne hasło do osób wykształconych.
> Czy na hasło np. 'siad' też nie reagowali? ;-)

Reagowali śmiechem.

--

Paulinka

19. Data: 2010-03-03 22:16:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sorry, Paulina, nie przekonasz mnie, że decyduje w tym [o czym
napisałem] wiedza lub jej brak.

A wiesz dlaczego?
Bo chodzi w tym o nawyk i umiejętność jej [samodzielnego] zdobywania,
uzupełniania itd na wysokim poziomie.

Zresztą sama wiesz jak jest kiedy zaczynasz naukę w szkole średniej,
a później na studiach - tzn z jakim to jest związane "szokiem", więc
chyba nie musisz sobie tego specjalnie wyobrażać.

Natomiast ukończenie studiów jest jak postawienie kropki nad "i"
IMHO i sprawia, że człowiek bardziej stabilnie psychicznie podchodzi
do swych zadań.

A z tymi imprezami, to oczywiście prawda.
Lubisz "dowalić" jak ktoś wyobraża sobie, że wie więcej od ciebie, co nie?
;)

--

wiadomości news:hmmm95$1rs$1@node2.news.atman.pl...

20. Data: 2010-03-03 22:25:44

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo chodzi w tym o nawyk i umiejętność jej [samodzielnego] zdobywania,
> uzupełniania itd na wysokim poziomie.
Tego nie uczą nawet na szkoleniu bibliotecznym,
to zwykle testuje pisanie pracy magisterskiej.

> Zresztą sama wiesz jak jest kiedy zaczynasz naukę w szkole średniej,
> a później na studiach - tzn z jakim to jest związane "szokiem", ...
Nie rozumiem szoku. Gdy zaczynałam naukę w szkole średniej ,
szokiem dla mnie było, gdy nauczyciel, we wrześniu pobił ucznia na lekcji.
Nie zaś zdobywanie wiedzy.

Zaś studia? Weszłam w nie z nadzieją to za mało powiedziane,
weszłam z pewnością, że tu nie może być gożej niż w szkole średniej.
I słusznie, poza, z mojego punktu widzenia, bardzo złymi warunkami
studiowania (zajęcia po całej Warszawie, brak dostępnego obiadu, przy
nieobecności w domu co dzień od 8 -zwykle do 14 h- przynajmniej raz w
tygodniu) , statystycznie stosunek do studenta był dużo lepszy niz do
ucznia.

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...