Brak ukończonych studiów wyższych

231. Data: 2010-03-05 17:17:16

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Mar 2010 17:16:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> Hola, hola w wątku o Św. Mikołaju, to się raczej nie popisałaś.
> Odkryłaś kawałek swojego życia i każdy, kto ma z Tobą na pieńku mógł
> poużywać i mimo wszystko nikt tego w perfidny sposób nie wykorzystał,
> ale swoje pomyślał.

Kawałek swojego życia odkryłam? - ba, kawałek życia większości Polaków z
dziada pradziada, katolików, królewiaków. To i nie dziwota, że sobie na nas
używano - jak zawsze, kiedy tylko my głowy nastawialiśmy w wyższej sprawie,
tak i w pomniejszych właśnie z powodu tych wyższych.
--

Ikselka.

232. Data: 2010-03-05 17:17:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-05 17:01, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Bo kurnik bez kurek to nie to samo.

Qra

233. Data: 2010-03-05 17:21:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oboje nie znacie siebie i oboje unikacie (lekceważycie) pewną
część siebie, mając jakieś tam [większe-mniejsze] nadzieje,
że lepiej tego nie ruszać.

Brak zahamowań w miłości.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No dobra,
skoro już widzę,
że to przeświadczenie o wiedzy w kwestiach jak wyżej odrobinkę
cię świerzbi, to co niby w Paulince jest mocne?

234. Data: 2010-03-05 17:24:26

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> nie widzę, co czynię, bo mi mózg KK wyprał itd :-D To mało że ewolucja, ale

mowic XLce madrosci i komplementa - ledwie te drugie spamieta :)

To, ze masz mozg wyprany to chyba nie trzeba udowadniac, a popieram
wszystkich, ktorzy stoja za swoimi przekonaniami. Inaczej beda obludni. A
jak to owych doszlo, i czym sa spowodowane ijakie niesie to konsekwencje to
inna sprawa.

i.

235. Data: 2010-03-05 17:26:25

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> I nie dla mnie.

to teraz sie juz zalamalam! Idole madrosci uwazaja mnie za glupia!!

i.
ps. Hura!!!!!!

236. Data: 2010-03-05 17:29:52

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Do czego to dochodzi - zgadzanie się z CB wejdzie mi chyba w nawyk, toż to
> pierwszy krok do samobójstwa ;-PPP

nie rob tego! pasujesz do niego jak puzzel. Gdybys sie nie zgodzila, ja bym
sie musiala zalamac. A tak lad na swiecie jest zachowany :)

i.

237. Data: 2010-03-05 17:32:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

U ciebie z kolei:
brak zahamowań w zaufaniu do wiedzy i intelektu (ciekawość).

--
CB

Brak zahamowań w miłości.

238. Data: 2010-03-05 17:47:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz zaufania do miłości, do swoich emocji.
Lekceważysz je, dyskredytujesz, ograniczasz... itd.
Nie poddajesz się im, budujesz tamy, zwalczasz.

A jednocześnie doskonale wiesz czym jest, a czym nie jest
miłość... itp.

Paulina dokładnie to samo, tylko pod względem zaufania
do wiedzy i intelektu.

Zwalczając siebie próbujecie utwierdzić się w braku zaufania
do tego czego oboje instynktownie się obawiacie, odsuwając
to od siebie.
Dlatego jesteście jak dynamit, dopóki wasze zahamowania
będą wam pasować.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Dziwne, że ktoś tak to widzi u mnie.
Pryzmat jakichś własnych, bardzo podobnych odczuć musi być chyba bardzo
silny ;-)

239. Data: 2010-03-05 18:29:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... rozpraszasz.

PS: dość istotne.

--
CB

240. Data: 2010-03-05 18:41:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Strasznie musiały pasować.
> Ale chyba tylko do czasu, aż złapała męża ;-)
> Przynajmniej takie podała fakty,
> więc spokojnie i bez 'takich' proszę!

Masz chyba braki informacyjne Ender. Z tego co pamiętam, Paulinka
swojego męża poznała już w liceum, więc gdyby było tak jak mówisz, to w
ogóle by na studia nie szła. Zresztą jakie to ma znaczenie? Nastolatek
to zupełnie inny człowiek niż ten niby sam, ale po urodzeniu dzieci, po
kilku latach stażu małżeńskiego, zawodowego itd.

Ewa

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...