Brak ukończonych studiów wyższych

351. Data: 2010-03-06 23:39:46

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jak zwykle rozumiesz generalizująco.

A jak mam rozumieć, skoro piszesz o wąskiej grupie znanych wam osób,
jako całości socjologicznego problemu?

--

Paulinka

352. Data: 2010-03-06 23:40:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmuof5$a7b$21@node2.news.atman.pl...

> Chiron oddech, a potem znowu. I wracamy do rzeczywistości.

Odetchnąłem, wypiłem do łóżeczka- i zaraz pójdę spać. Do rzeczywistości
wrócę jutro. I jeszcze jeden, i jeszcze raz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

353. Data: 2010-03-06 23:40:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czemuż to Jezus ma je czytać?
> ;-PPP

Matko Boska nie wiem?!

--

Paulinka

354. Data: 2010-03-06 23:41:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ...Jezu :-)

Jezus Mario!

--

Paulinka

355. Data: 2010-03-06 23:41:24

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Osz kurcze- czy Tobie się wszystko z seksem kojarzy?

ze jak?? chyba Tobie...o czym Ty myslales.????

>Mnie chodziło o
> intelektualne kokietowanie.:-)

w lozku juz nie mozna?? ;)

i.

356. Data: 2010-03-06 23:41:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> wlasnie Chiron - nie badz tchorzem. Dowal mi!!!! i nie mieszaj do tego
> innych.
>
> i,
> przygotowlam juz chusteczki.

A co ja Ci będę dowalał. Któż to lepiej uczyni od Ciebie samej?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

357. Data: 2010-03-06 23:41:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 00:38:47 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmuodb$a7b$20@node2.news.atman.pl...

> Dowalić? W tle? Paulinko- chyba o tej porze poczucie humoru troszkę Ci
> szwankuje:-)

No i jako prawdziwy mężczyzna masz dowalać kobicie - zwróć uwagę na ten
humoru gejzer ;-PPP
--

Ikselka.

358. Data: 2010-03-06 23:42:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmuodb$a7b$20@node2.news.atman.pl...

> Dowalić? W tle? Paulinko- chyba o tej porze poczucie humoru troszkę Ci
> szwankuje:-)

Moje ma się dobrze, ja kolegi nie poznaję.

--

Paulinka

359. Data: 2010-03-06 23:42:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:39:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> A jak mam rozumieć, skoro piszesz o wąskiej grupie znanych wam osób,
> jako całości socjologicznego problemu?

Jako wskaźniku wielkiego znaczenia problemu.
--

Ikselka.

360. Data: 2010-03-06 23:42:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> :))) nie czytalas widac jego wystapien na grupie wege. :)

No nie czytałam, nie subskrybuję, jestem mięsożerna.

--

Paulinka

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...