Brak ukończonych studiów wyższych

371. Data: 2010-03-06 23:50:18

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmupn1$a7b$28@node2.news.atman.pl...

> Moje ma się dobrze, ja kolegi nie poznaję.

Ojej- naprawdę, jeśli Cię uraziłem- to przepraszam. Już naprawdę idę spać-
zaraz pewno mi nawtykasz. I za co?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

372. Data: 2010-03-06 23:50:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Mar 2010 23:33:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mimo wszystko z dzieciństwa ominęło Cię sporo rzeczy, które dla wielu są
> naturalnym rytuałem.

Jak naturalnym? W genach posiadanym i genetycznie dziedziczonym?

Widzisz, co też Ty piszesz, mówisz tylko o zewnętrznych oznakach wiary.
Otóż one są nabyte u wszystkich, a różnica kilkunastu lat nie ma znaczenia,
a jeśli nawet ma, to raczej na moją korzyść bo przecież nie żyłam do
dwudziestki w izolacji od Kosśioła, miałam podstawy, czas i warunki, aby
się mu przyjrzeć i zrozumieć, o co w nim chodzi, po czym podjąć samodzielną
dojrzałą decyzję. To jest o wiele więcej warte niż bezmyślne klepanie
pacierzy przez innych od dziecka aż do dorosłości.
--

Ikselka.

373. Data: 2010-03-06 23:50:55

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> No nie czytałam, nie subskrybuję, jestem mięsożerna.

a tu tos psycholog ;)))

i.

374. Data: 2010-03-06 23:51:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nawet czasem, wyjątkowo? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> BTW śnią ci się czasem lwy? :)

Raczej nie, przeważnie kobiety ;-)

375. Data: 2010-03-06 23:51:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmupol$a7b$29@node2.news.atman.pl...

> No nie czytałam, nie subskrybuję, jestem mięsożerna.

Dlatego taka agresywna. I czemu na mnie nakrzyczałaś?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

376. Data: 2010-03-06 23:53:00

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> cos sie tak zdziwila? Chiron to baba???

Wiesz, dochodzę sobie do 50 roku życia- i jakoś jeszcze żadnej kobitce nie
dowaliłem. A Paulinka napisała, że to takie męskie. :-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

377. Data: 2010-03-06 23:53:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:40:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Matko Boska nie wiem?!

Czemu się tak do mnie zwracasz? Czy zmieniłam nick?
:-)
--

Ikselka.

378. Data: 2010-03-06 23:53:21

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Odetchnąłem, wypiłem do łóżeczka-

ojej, to wspolczuje.

> i zaraz pójdę spać. Do rzeczywistości
> wrócę jutro. I jeszcze jeden, i jeszcze raz:-)

jutro kaca bedziesz mial!

i.

379. Data: 2010-03-06 23:53:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmupn1$a7b$28@node2.news.atman.pl...

> Ojej- naprawdę, jeśli Cię uraziłem- to przepraszam. Już naprawdę idę
> spać- zaraz pewno mi nawtykasz. I za co?

Ja Chiron za determinację uwielbiam :)

--

Paulinka

380. Data: 2010-03-06 23:54:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 00:46:50 +0100, Paulinka napisał(a):

> No tak to to samo.

No nie to nie to samo.
--

Ikselka.