Brak ukończonych studiów wyższych

401. Data: 2010-03-07 00:11:05

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nadaremno - raczej ich łamanie.

Nie jestem katoliczką.

--

Paulinka

402. Data: 2010-03-07 00:12:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> ale zydem juz nie :)))

Jak to nie, mój dziadek miał sklep! Do tej poty na pamiątkę mamy jego
obrotówkę, ładnie pisał, mam to po nim :)

--

Paulinka

403. Data: 2010-03-07 00:19:01

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> Jak to nie, mój dziadek miał sklep! Do tej poty na pamiątkę mamy jego
> obrotówkę, ładnie pisał, mam to po nim :)

no, to jestes kompletna i uniwersalna :)

i,

404. Data: 2010-03-07 00:19:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 01:11:05 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie jestem katoliczką.

To dlatego pozwalasz sobie na wieszanie genitaliów na krzyżu? //przenośnia
--

Ikselka.

405. Data: 2010-03-07 00:20:25

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> Widzę, że lubisz, żeby twoje było na wierzchu
> i żebym się wreszcie poddał zapędzony do narożnika kultury i
> uprzejmości? ;-P

wrazliwoscia od ciebie nie bije, to nie sadze ze sie pogubisz :)

i.

406. Data: 2010-03-07 00:21:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 01:03:29 +0100, Paulinka napisał(a):

> Masz rację.

Przeczytaj uważnie każde z zacytowanych zdań, to naprawdę mi przyznasz
rację:

"A jak mam rozumieć, skoro piszesz o wąskiej grupie znanych wam osób,
jako całości socjologicznego problemu?"

"Jako wskaźniku wielkiego znaczenia problemu".
--

Ikselka.

407. Data: 2010-03-07 00:22:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> no, to jestes kompletna i uniwersalna :)

A jakże! Dobrze bym się sprawdziła w tej oazie wolności u Amerykanów.
Praca u podstaw. Czyli chcesz, to możesz.

--

Paulinka

408. Data: 2010-03-07 00:26:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To dlatego pozwalasz sobie na wieszanie genitaliów na krzyżu? //przenośnia

W sztuce na dużo sobie pozwalam, bo raz, że znam sztukę nowoczesną. A
dwa że wiem, ze katolicy powieszą każdy krzyż na tym, co nie jest ich
dogmatem. Śmiejecie się się z globa, a on ma czasem sporo racji.

--

Paulinka

409. Data: 2010-03-07 00:28:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> A jakże! Dobrze bym się sprawdziła w tej oazie wolności u Amerykanów.
> Praca u podstaw. Czyli chcesz, to możesz.

a w Polsce to juz nie??

i.

410. Data: 2010-03-07 00:29:49

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora