Re: Burza dla Krysi ;) [OT]

Data: 2003-04-28 13:22:08
Temat: Re: Burza dla Krysi ;) [OT]
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl>

Uz.ytkownik Krysia Thompson napisa?:

> nooo nie wiem, nie wiem...ja sie szczepilam i juz tego...moze tak
> zapytac w desen typu - dawac mi tu przepisik na dobry ob_j_adek,
> ale juz. mam malo czasku, ochotki, pieniazkow i garnczkow...to by
> bylo wyzwanie nie tylko kuchenne ale i savoir vivre'owe i
> ortograficzne....ech, rozmarzylam sie...wczoraj zrobilam
> egzotyczny gulasz - jak zaczelam robic to w planie mialam sama
> egzotycznosc - marynata = kawalki imgiru starte, sojowy sos,
> troche soku pomaranczowego (z braku cytryny), szczypta
> curry...jak obsmazylam z cebula i czosnkiem to mi sie
> [...]

Mniam ja dzis z Basia Czaplicka szynke kupilam i mam zamiar zrobic chili
con carne na dlugi weekend, mam malo czasku, pieniazkow, garnuszki
sa...ale co to za garnuszki :] ;-)
ai zastanawiam sie czy wzbogacic to moje 'chili con carne' w kukurydze
czy nie, i czy dodac oprocz czerwonej fasolki biala tez. i w koncu czy
na zlosc tesciowej wsypac 5 pepperoncino czy dawke uznawalna przez Nia
1-2 :-)
chyba wszystkie moje dylematy na ta chwilke ale pewnie jeszcze jakies
wyjda w praniu ;))))

A dzis mam wstretny przesolony bigos babci, ktory musze odratowac i
wylowic z niego srebrna lyzke bo tesc ja wrzucil tam bo mowi ze sie na
srebrze sol osadzi. Wczoraj grama soli na niej nie bylo ;)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet za;b bywa wstawiony