Re: Buty

Data: 2009-03-06 14:53:05
Temat: Re: Buty
Od: "onet" <d...@b...com>

moj chlopiec ma 4l, i ja mam problem z kupnem butow. Wyzwaniem byly kapcie
do przedszkola.
Teraz znalazlam niezle rozwiazanie - wysylam po buty duzego chlopca z malym
i mam problem z glowy :)

Chyba pamietem ze ty mieszkanka 3 city jestes. Jesli tak to polecam uwadze
AKPOL i sklepy BARTEK

J&J&J(4l.)&J(19.01.09)