Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...

1. Data: 2003-02-13 11:11:25

Temat: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Od: "Dysia Te" <e...@n...unisoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałam, że może troszkę w tym naszej winy...Że one te nowe tak
wsie pytajo o te kuraki z KFC, ciasto na pizzę, i całą resztę...? Nie
wszyscy nowi wiedzą, czym jest netykieta, czym się ją je:)), jakie są zasady
grupy. Ja wiem, że wystarczy zapytać, ale stając przed takimi autorytetami
jak KT, Wkn, Joasia D., Bogusia, Waldemary, Walkie! i przepraszam,że nie
wymienie całej reszty-naprawdę zapomina się języka w gębie;) Sama to
przeszłam... A tak w ogóle-to kto jeszcze wita nowoprzybyłych? Ja do dzisiaj
pamiętam powitanie mnie przez Asię Michalską:)) Może by tak na powitanie
nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się cieszo
i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

--pozdrawiam nieśmiało w obawie linczu
Dysia

1. Data: 2003-02-13 11:25:13

Temat: Re: Było:poszukiwany, będzie: a może to nasza wina...
Od: "roberte" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie powiem zebym sie poczul serdecznie przywitany ale coz dobre i to
postaram sie ja jak i nowi mam nadzieje na grupie nie przeszkadzac a byc
moze czasami zaskoczyc starych wyjadaczy i oby nam sie udalo... zreszta
przepis na warzywka w jogurcie danie indyjskie powinno przyniesc wiecej
pozytku tak nam nowym jak i doswiadczonym kolegom i kolezankom z grupy
przepisik wieczorkiem po powrocie do domku polecam juz teraz ...

1. Data: 2003-02-13 11:27:30

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się cieszo
> i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

Witam!
Uwazam ze to bardzo dobry pomysl z tym linkiem na powitanie. Oczywiscie jezeli
ktos sie w ogole wita, bo jest multum postow typu "czy ktos zna przepis na ..."
i ani dzien dobry, ani podpisu. Wtedy chyba bez sensu odsylac kogos do FAQ, bo
to prawdopodobnie zupelnie przypadkowa i jednorazowa wizyta.
A z tym witaniem nowoprzybylych chyba nie jest az tak zle, zawsze kilka osob w
imieniu grupy napisze pare slow. Z drugiej strony gdyby kazdy grupowicz
odpowiadal na powitanie, to wyobrazcie sobie te watki-tasiemce. Ja sie na
powitania raczej nie wychylam, bo mi szkoda modemowcow, chyba ze by nikt nie
zareagowal, to owszem, zeby witajacemu przykro nie bylo.

To moje 3grosze.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-13 11:28:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 12:11:25 +0100, "Dysia Te"
<e...@n...unisoft.pl> wrote:

> [...]
>nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się cieszo
>i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

eeetam, lincz...prosze mi tu grzbietu prosze kolezanki
masochistki nie nadstawiac, kazdy by chcial
lincz...heheheheheheheheeheh. mnie nikt nie powital. slowo daje.
glupio mi sie zrobilo, ale pomyslalam sobie, ze gbury nie
powitaly a mile ludzie mialy wolne ;))))))

a ja zaden autorytet, jesli , to chyba tylko w improwizacji!!!

Pierz - kobieta upadla. na glowe.

p.s. i sobie pomyslalam, ze jednak od jakiegos czasu mniej sie
znecamy na tymi skrzdelkiewiczami i pizzowymi itepe, to jest, jak
poiwedzial jeden nauczyciel mojej kolezanki " jest regres czyli
gwaltowny postep"
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-13 11:29:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<e...@n...unisoft.pl> wrote:

> [...]
>nowoprzybyłym wrzucać im linka do kuchenna.host-niech majo, niech się cieszo
>i niech nas nie denerwujo i niech wiedzo co, z czym i jaką łyżką...

dodam jeszcze, ze zapominanie jezyka w gebie nie jest dobrze
widziane, nie wiadomo bowiem co ten jezyk wykombinuje puszczony
samopas ;)))))

1. Data: 2003-02-13 11:36:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 12:25:13 +0100, "roberte"
<t...@a...net.pl> wrote:

> [...]
>pozytku tak nam nowym jak i doswiadczonym kolegom i kolezankom z grupy
>przepisik wieczorkiem po powrocie do domku polecam juz teraz ...

to sie nazywa chrzest bojowy...myslalses, ze to tak siup! i
juz...o nie, tu jest szkola zycia. w kuchni ;))

1. Data: 2003-02-13 11:38:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>powitania raczej nie wychylam, bo mi szkoda modemowcow, chyba ze by nikt nie
>zareagowal, to owszem, zeby witajacemu przykro nie bylo.

to zeby byl sprawiedliwy podzial pracy, proponuje Ciebie Aniu
mianowac Naczelnym Witaczem...chcesz? :)))

1. Data: 2003-02-13 11:38:33

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozytku tak nam nowym jak i doswiadczonym kolegom i kolezankom z grupy
> przepisik wieczorkiem po powrocie do domku polecam juz teraz ...

Widzisz, gdybys przeczytal chocby same naglowki pare dni wstecz, to bys znalazl
przepis na cos w rodzaju hot wings, sama wpisywalam w poniedzialek. Natomiast w
archiwum jest aktualnie 23 strony watkow o KFC - przed chwila sprawdzilam na
googlach. Natomiast zmora grupy sa osoby, ktore pojawiaja sie tu nagminnie,
prosza o przepis na kurczaka KFC lub ciasto na pizze z pizza hut, i to jest ich
jedyne pojawienie sie na grupie. Jezeli masz zamiar bywac tu czesciej, to
bedzie nam bardzo milo. Sam zobaczysz, ze ta grupa jest wyjatkowa i otwarta
na "nowych".
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-13 11:46:27

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:qb0n4vsvcmikb9ff3jn44bs83mqmsp59k0@4ax.com...

> Pierz, kobieta upadla. na glowe.

Krysiu, po prostu musze zapytac: skad Ci sie wzielo to upadniecie na glowe?

Dorota( zaintrygowana)

1. Data: 2003-02-13 11:46:43

Od: "roberte" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bylo moim zamiarem pokazac sie tylko na minutke i rozplynac sie w
nicosci netu mam zamiar szybko nadrobic braki i zaskakiwac zaskakiwac
zaskakiwac..... Pozdrawiam drodzy kucharze.

Re: kiwi i galaretka - big problem
Cieciorka
torcik WZ
sernik nietypowy przepis