Re: C

Data: 2002-09-23 18:02:23
Temat: Re: C
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Adam wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rotfl!!!! nie draznic rekina...
>
> a to nie klamca ma przedstawic dowody prawdy? dziwne obyczaje u ciebie w
> Katowicach panuja...

dokladnie,
to klamca ma przedstawic dowody, ze nie wynalazlem telefonu na kilka
kart sim.

> urzad patentowy, drogi dariuszu, jacku, expiercie, ...
>
> klamczuszek, klamczuszek... be, nieladnie...

czlowieku, co ty bredzisz.
Czy ty w ogole znasz definicje wynalazku, wynalazcy ?
Przyszedles z ulicy i ciagle cos chcesz, jakies informacje, niuchasz,
kombinujesz.
Wez sie zastanow nad soba.
Jak w ogole osoba postronna moze wykazywac taki brak wychowania i
osmielac sie czegos zadac, domagac.
Ktos z ulicy, wchodzi w brudnymi buciorami i wykrzykuje, ze mu sie cos
nalezy, grozi, obraza.

Kim w ogole jestes, ze osmielasz sie stosowac takie metody.
Idz do firmy i zacznij sie tak usilnie domagac czegokolwiek, to ochrona
udzieli wszelkich odpowiedzi.

Zatem nos w sos, niechuczu, nogi w pierogi i sio natrecie.

> nie przegralem, tylko uznalem dyskusje z toba za bezsens kompletny -
dokladnie,
nawet nie przegrales, gdyz wykazales kompletny brak umiejetnosci
przedstawiania sensownych argumentow.

> przedstawiasz rozwiazania nijak sie majace do obowiazujacego prawa i do
> ekonomii -
i znow kolejna bzdura
kserowanie recept na potrzeby pacjenta jest procedura prawnie umocowana
i dopuszczalna i wynika m.in.
z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

a coz znowu za bzdury piszecie kolego nt. ekonomii ?
czyjej ekonomii ?
pacjenta, ktory sobie skseruje do prywatnego archiwum recepty placac 20
groszy za 1 kserokopie ?

Jak w ogole mozna pisac takie bzdury, kompletne offtopicki.
Czy ty sie czlowieku kiedys zastanowiles co piszesz ?
Czemu uzywasz bzdurnych argumentow, w zaden sposob nie zwiazanych z
tematem ?

> i beznadziejnie je bronisz. wystarczy, po prostu zadne argumenty
> jak zwykle do ciebie nie trafiaja, wiec zakonczylem ta dyskusje.

Alez ja nie musze niczego bronic. Bo prawa do kserowania recept przez
pacjenta nie trzeba bronic.
Czy dobrze slysze, ze podobno przepiszca usiluje takich praktyk zakazac
?

> Poza tym , juz troche of-ftopic - ja wiem ze w internecie jestesmy na ty,
> ale to ze obrazasz mnie wyzywajac od troli co drugie zdanie, to troche
> przesadziles.

ale troll to komplement nie obraza, powinienes wszystkim dziekowac za ta
forme adresowania

> krow z toba nie paslem, brudzia nie pilem,

a z kim zatem troll krowy pasal ?

bo ja krowy umiem doskonale pasac, zatem no problem, moge nauczyc za
oplata

wiec jezeli juz
> zwracasz sie do mnie na ty,
ja sie wcale nie zwracam, a wrecz odwracam od trolla i bylbym
zobowiazany aby troll przestal mnie nekac
usilowaniem uzyskania informacji o znaczeniu handlowym, czy informacji
poufnych , slac takie zadania na e-mail
troll zapowiedzial koniec dyskusji i z tego bylem kontent,
a tutaj znow niespodzianka

> to wymagam odrobiny szacunku, co odrozni cie od
> wyzywajacych wszystkich w kolo bezkarnie idiotow.

a skad znow ta obraza uzytkownikow polskiego internetu i usenetu,
tak sie sklada ze na zadnej grupie nie spotkalem osoby wyzywajacej
innych od idiotow,
ani jednego, a co dopiero wielu,
moze zle szukalem, ale ani nie ma takiej grupy, ani takich osob
spotkalem, ani nie napotkalem.
Prosze podac zrodla.

Poza kilkoma trollami, poziom polskiego usenetu jest zadawalajacy i
dyskusje sa sympatyczne.

> no chyba ze identyfikujesz
> sie z ta grupa, wtedy znajdzie sie jakis bacik i dla ciebie. internet nie
> jest anonimowy.

czy to grozby czy szataz bo nie zrozumialem,
a bacik czlowieku to sobie kup na swego konia, jezeli takiego posiadasz

Na Polskim Usenecie nie ma zadnej grupy osob wyzywajacych wszystkich w
kolo od idiotow.
Nie ma w ogole takiego zjawiska i nigdy nie istnialo.

I nie bedzie jakis troll szkolil bacikiem uzytkownikow internetu ,
czasy komuny sie skonczyly

"
Niestety, niektorzy dyskutanci usenetu, gdy brak im argumentow, reaguja
agresja, obrazliwymi slowami, grozbami, usilowaniami szantazu.
Nalezy tych osobnikow rozpoznac wczesniej i unikac z nimi kontaktu i
wszelkiej dyskusji.
Plonkowanie ich, umieszczenie w killfile'u, to najlepsze znane
rozwiazania.
Aby jednak nie wygrywac jedynie przez zaniechanie, kanalizowanie
agresywnosci trollow na grupy testowe
wydaje sie byc skutecznym rozwiazaniem.
"

KONIEC DYSKUSJI