Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

From: "intuicjonista" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Date: Fri, 21 Feb 2014 22:21:00 +0100

> No nie mówi o algorytmach, ja to sobie tak nazwałam. Uczy się toto nie
> wiem jak, ale tak, że nawet do przeżywania zmysłowości nie są mu/jej
> potrzebne zmysły.

bo to fikcja literacka - i to nie było istotne
chodziło tylko pokazanie inteligencji
zdolnej do uczuć - czyli prawdziwej :)))
Test uczuciowości - AI jest prawdziwe
jak sie w nim można zakochać ? :))))))

> Jeśli to znowu jakaś paranoiczna spiskowa wizja, to nawet nie tyle, że
> nie lubię, co jestem po prostu małej wiary. ;)))

rozumie i nie bedę usiłował nawracać :)))

> A cytaty mi się podobają. :))) Zwłaszcza ten:
>
> "Osoba będąca fanatykiem w kwestiach religijnych, trzymająca się sztywno
> pewnych idei dotyczących natury Boga i wszechświata, staje się kimś, kto
> zupełnie nie posiada wiary."
:)))

> Może też się tym mocno interesuje i był świadom?

no tak - ale mamy filozofie/koncepcje - autora scenariusza -
a potem to co udało sie z tego zrobić w filmie.
Na końcu przychodzi widz - który kombinuje pod górkę
i miast melodramatu widzi filozofie :))))))))