Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???
Date: Tue, 18 Sep 2007 11:57:25 +0200

LL wrote:

> Witam
> Odebrałem dziś wyniki posiewu kału w kier. grzybów i wykryto u mnie
> drożdzaka candida ablicans- czy ktos z grupowiczów spotkał sie z tym
> paskudztwem i wie jak sie to leczy (łatwo czy ciężko) i czym grozi
> posiadanie takiego paskudztwa w sobie????Dziekuje za wszelkie
> odpowiedzi-musze z tym isc rzecz jasna do lekarza ale chce zaczerpnąć
> wiedzy ogólnej z grupy bo niestety wizyta u lekarza odległa tzn przyszły
> tydzień. Dziekuje
> LL

całkowita eliminacja cukru z diety, jak również pokarmów składających się z
samych węglowodanów bez dużej ilości błonnika. Ogólnie dużo błonnika, mało
cukru ew. jakiś środek przeciwgrzybiczy i po candida nie będzie śladu po 2
tygodniach

z tym że

Candide ma każdy, ale żeby się rozwinęła, trzeba się mocno postarać. Zwróć
uwagę na to, w jaki sposób się postarałeś (zakładając, że masz jej zbyt
dużo). Może być tryb życia, może być jakaś inna choroba.

--
www.vegie.pl