Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???

Data: 2007-09-20 09:07:42
Temat: Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

LL wrote:

.I pytanie jescze
> jedno - czy ktoś moze mi powiedziec jakie mięso można jeść bedąc
> posiadaczem takiego twora w sobie-bo na temat warzyw które moge mam juz
> wiedze i ze cukru nie mode tez juz wiem, ale ze nie jestm wegetarianinem
> chciałbym wiedziec co moge zjesc z mieska????Dzieki za wszelkie
> odpowiedzi. Załozycial wątku:-)
> LL

jako wegetarianin odpowiem - UUUMRZEEESZ w męczarniach po dowolnym gatunku
mięsa, to pewneeee!

a tak serio nie zaleca się żadnego, nie ma błonnika, ma tłuszcz który - o
ile się nie mylę - może być wykorzystany przez candida tak samo jak cukier.
No ale jak musisz zabijać biedne zwierzątka :( to chude i z dużą ilością
błonnika osłonowo. Co powinno być regułą nie tylko przy infekcjach.

--
www.vegie.pl