Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???

From: "LL" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Candida Ablicans w posiewie kału-co to dokładnie???
Date: Wed, 19 Sep 2007 21:25:09 +0100

Tzn tak - u mnie wyryto candide-ale znajomy lekarz stywierdził ze wynik moze
byc niewiarygodny poniewaz robiłem badanie kiedy byłem chory i przyjmowałem
antybiotyki(augmentin 875+125mg) i prawda moze byc ze przyczyną drożdzycy
jest antybiotyk-ale pradwa jest taka ze w ciagu kilku lat przyjąłem tych
antybiotyków zeby nie przesadzic ze 20 - bo nietsty nasza służba zdrowia
jest tak skonstuowana ze na najmniejsze przeziebienie antybiotyk i to
nawarstwione w czasie barnie antybio. mogło spowodowac taki efekt -
dodatkowo nigdy chyba nie wziałem nic osłonowego ani zadnych probiotyków po
kuracji-wiec tak czy tak teraz mam co mam.I pytanie jescze jedno - czy ktoś
moze mi powiedziec jakie mięso można jeść bedąc posiadaczem takiego twora w
sobie-bo na temat warzyw które moge mam juz wiedze i ze cukru nie mode tez
juz wiem, ale ze nie jestm wegetarianinem chciałbym wiedziec co moge zjesc z
mieska????Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
Załozycial wątku:-)
LL