Canelloni

1. Data: 2002-01-29 17:05:39

Temat: Canelloni
Od: "Piotr Szuta" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje przepisów na Canelloni.

1. Data: 2002-01-29 18:25:28

Temat: Re: Canelloni
Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Piotr Szuta" <l...@p...com>
To: <p...@n...pl>
Sent: Tuesday, January 29, 2002 6:05 PM
Subject: Canelloni

> Poszukuje przepisów na Canelloni.

Robie ze szpinakiem, znakomite:

Na 2 osoby:
8 rur makaronowych

paczka szpinaku mrożonego

garść (moja - mała) parmezanu pokrojonego w kosteczkę

puszka pomidorów - też pokrojonych, nie w całości

łyżka masła - czubata

4 ząbki czosnku

Do szpinaku: 2 łyżeczki gałki muszkatołowej, 2 łyżeczki soli, 2 łyżeczki
pieprzu

Do sosu: 2 łyżki bazylii, łyżeczka pieprzu, łyżeczka soli, szczypta cayenne

Szpinak rozmrozić, odcisnąć, przesmażyć na maśle, wcisnąć czosnek, doprawić
solą, pieprzem, gałką - nie żałować przypraw. Popróbować - dobre i trochę za
dużo na taką porcję makaronu. W garnuszku zagotować pomidory, doprawić
porządnie, powinno być słone i pikantne. Do przestudzonego szpinaku dodać
parmezan. Rury canelloni nadziewać szpinakiem (ja to robię taką tutką jak do
przybierania ciasta), układać po 4 w płaskich naczyniach żaroodpornych,
zalać sosem (powinno go być tyle, żeby przykrył cały makaron, jak za mało,
uzupełnić wodą), zapiekać odkryte przez 0,5 godziny w temperaturze 200 C.

Smacznego

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-29 21:09:49

Temat: Odp: Canelloni
Od: "Tymek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cannelloni to fajna potrawa, już robiłam i wyszło smaczne.
Cannelloni faszerowane
składniki na 4 osoby- 500 gr cannelloni do napełnienia- 300 gr mięsa
mielonego(wołowina lub wieprzowina)- 200 gr białej kiełbasy,100 gr salami, 3
ugotowane jajka, 50 gr oliwy z oliwek, (lub 1 łyżka smalcu), pikantny ser,
pieprz, sól.
Przygotowanie:W sporej ilości posolonej wody z dodatkiem odrobiny oliwy
ugotować makaron "cannelloni" na "półtwardo" następnie po odcedeniu ułożyć
je na czystej ściereczce celem ich ostudzenia. Pokroić w drobną kosteczkę
salami, ściągnąć z białej kiełbasy skórkę, połączyć z mielonym mięsem i
całość przyrumienić w rondlu na bardzo małym płomieniu używając do tego celu
odrobinę oliwy.Wyjąć łyżką cedzakową lekko odsączoną z sosu masę mięsną (sos
przyda się nam później) przepuścić przez maszynkę do mięsa dodać grubo
pokrojone (posiekane) jajka "na twardo", sól, pieprz i dokładnie wymieszać
otrzymaną masę.Cannelloni napełniamy otrzymaną masą, następnie umieszczamy
je w żaroodpornym naczyniu, którego dno smarujemy odrobiną oliwy z oliwek
lub smalcem. Wskazane jest aby umieścić maksimum dwie warstwy cannelloni
które na koniec polewamy pozostałym z przygotowaniaa farszu mięsnego sosem
oraz posypujemy tartym serem. Naczynie wstawić do gorącego piekarnika na
około 20 minut.Smacznego !

1. Data: 2002-01-30 07:05:16

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robie ze szpinakiem, znakomite:

[ciach]

Czy wyszloby dobrze gdyby to samo zrobic jako lasagne? Płaty makaronu
przełozyc szpinakiem i wszystko zalac sosem pomidorowym....

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-30 07:42:18

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyszne Canelloni jest z nadzieniem drobiowo brokułowym. Mięso drobiowe, np.
pierś zmielić w maszynce razem z czosnkiem i przesmażyć doprawiając do smaku.
Ugotować brokuły i następnie zmiksowawać z mięsem i tą papką wypełniać rurki.
Zapiekać pod beszamelem z serem. Pyszne jest także jak przygotuje się beszamel
z serem pleśniowym w nieweilkich ilościach. Naprawdę polecam!
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-01-30 13:59:51

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Basia <b...@p...onet.pl>

> [ciach]
>
> Czy wyszloby dobrze gdyby to samo zrobic jako lasagne? Płaty makaronu
> przełozyc szpinakiem i wszystko zalac sosem pomidorowym....

Pewnie tak...

K. Kot

1. Data: 2002-02-01 16:00:18

Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Macabra" <i...@r...com.pl> wrote in message
> [...]
> paczka szpinaku mrożonego
> garść (moja - mała) parmezanu pokrojonego w kosteczkę
> puszka pomidorów - też pokrojonych, nie w całości

A mozesz podac jaka pojemnosc ma puszka pomidorow?
Dziekuje
Anita

1. Data: 2002-02-01 20:34:03

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anita" <v...@s...ca>

> A mozesz podac jaka pojemnosc ma puszka pomidorow?
> Dziekuje

O rrrany... To wyglada jak puszka mleka skondensowanego, ale chwilowo nie
mam na skladzie to Ci nie powiem...

Macabra

1. Data: 2002-02-02 02:30:27

Od: "Anita" <v...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> O rrrany... To wyglada jak puszka mleka skondensowanego, ale chwilowo nie
> mam na skladzie to Ci nie powiem...
>
> Macabra

To juz mi wystarczy:-)

dziekuje
Anita

Remanent - cd. czyli wnioski po artykule R. Maklowicza
Remanent w szufladzie i sałatka na zimę (P)
Pomysł na sos do ryb - generalnie słodki (P)
Karczek po krolewsku a'la CZS
Jaki sos do babki ziemniaczanej?