Cenzura internetu w Niemczech?

1. Data: 2017-07-16 20:05:34

Temat: Cenzura internetu w Niemczech?
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Slyszeliscie o federalnym ministerstwie ds. bezpieczenstwa internetu i
cenzury (Bundesministeriums für Internetsicherheit und Zensur)? W tym
urzedzie kontroluja wlasnie wszystko co pisze sie w niemieckiej prasie,
mowi w telewizji i radio oraz w mediach niemieckich zagranica. Merkelowa
i jej ludzie ustalaja tematy, podaja hasla, pilnuja wykonania i
sprawdzaja czy nie ma jakichs odchylen.
A wiec jesli jakies FAZ, SZ, Spiegel lub Focus napisza cos niedobrego o
Kaczynskim, Putinie lub Trumpie albo dobrego o Macronie lub Tusku, to
stoi za tym przekaz dnia z Berlina. ;-)

https://de-de.facebook.com/BMfISZ/
https://pt-br.facebook.com/pg/BMfISZ/about/
http://meedia.de/2016/11/30/boehmermann-erfindet-min
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft
-damit-facebook-poebler-zur-ordnung/
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2017-07-17 00:04:01

Temat: Re: Cenzura internetu w Niemczech?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 20:05:36 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]
> A wiec jesli jakies FAZ, SZ, Spiegel lub Focus napisza cos niedobrego o
> Kaczynskim, Putinie lub Trumpie albo dobrego o Macronie lub Tusku, to

Wiadomo. Nie bez powodu to Stasi wypromowała Merkel.

3. Data: 2017-07-17 20:36:13

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> http://meedia.de/2016/11/30/boehmermann-erfindet-min
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft

Jest prawo zakazujące pewnych treści w publicznych mediach to i musi być
instytucja służąca do obrony przestrzegania tego prawa.

To co sugerujesz tutaj, że biuro to robi znacznie więcej, i że modeluje
jakichś pro-Merkelowskie aury w mediach to Twoja czysta spekulacja, niczym
niepoparta.

4. Data: 2017-07-17 21:48:56

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.07.2017 um 20:36 schrieb Pszemol:

> [...]
> jakichś pro-Merkelowskie aury w mediach to Twoja czysta spekulacja, niczym

Dlatego ;-) oraz link
http://meedia.de/2016/11/30/boehmermann-erfindet-min
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft
-damit-facebook-poebler-zur-ordnung/

>Böhmermann (comedian) invents the "Ministry of Internet Security and
Censorship" and calls on Facebook hater to order< :-)

Satyryk zebral duzo hejtu, wiec wymyslil ministerstwo cenzury,
postraszyl jednego konsekwencjami, a ten sie kajal... :-)
Nieraz czytam na polskojezycznych forach lub w grupach, ze Merkelowa &
co. kontroluje cale media, chcialem wiec to potwierdzic. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
??????????
które ssałeś" (Szczecin).

5. Data: 2017-07-17 22:01:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> http://meedia.de/2016/11/30/boehmermann-erfindet-min
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft

Odebrałem Twój wink wink tylko dotyczący ostatniego zdania.

oraz link

Dobry pomysł!

6. Data: 2017-07-17 22:34:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> oraz link
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft

Czytam czasem "Niemcy krytykuja", kiedy w jakims pismie lub programie
telewizyjnym jest cos o Polsce, Turcji lub Rosji. Tak jakby byl wlasnie
jeden centralny osrodek sterujacy mediami, ktory wysyla sygnaly do ARD,
ZDF, Spiegla, Focus, FAZ. Nieboszczyk Kaczynski obrazil sie dlatego na
Niemcow i dostal niestrawnosci, nastepcy poczuli sie dotknieci satyra na
karnawale, Turek wzywa ambasadora, ze nie upilnowal satyryka ... Na
umysly autorytarne nie ma chyba rady? Co mnie dosc dziwi, ze mimo zlej
prasy, ksiazek i reportazy o Rosji Putin panuje nad nerwami i nie
reaguje! Jak pogoni zlosliwych dziennikarzy, to Polakow. :-) Ale Putin
ma swoje armaty - RT i Sputnik oraz trolli. :-)

7. Data: 2017-07-17 22:39:49

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reaguje! Jak pogoni zlosliwych dziennikarzy, to Polakow. :-) Ale Putin
> ma swoje armaty - RT i Sputnik oraz trolli. :-)

Płatne trolle to siła dziś lepsza i tańsza niż czołgi.

8. Data: 2017-07-18 09:56:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Płatne trolle to siła dziś lepsza i tańsza niż czołgi.

Zgadza sie. Moze zaczne lubic Putina. Ma chlop poczucie humoru i jako
czekista trzezwy umysl. A inni dyktatorzy denerwuja sie byle krytyka,
wzadzaja do wiezien, pewnie maja spore kompleksy? Jak ten Erdogan.
Wlasnie znowu wsadza Niemcow i blokuje baze NATO. Zle trafil, bo mamy
czas przedwyborczy, tych kilkunastu zolnierzy wyprowadzi sie do
Jordanii, a urlopowiczow postraszy Turcja. Grecy i Hiszpanie sie ciesza.
Szkoda mi Turkow, bo pracowity i przyjazny narod.

9. Data: 2017-07-18 15:42:08

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jordanii, a urlopowiczow postraszy Turcja. Grecy i Hiszpanie sie ciesza.
> Szkoda mi Turkow, bo pracowity i przyjazny narod.

Trzeba przyznać, że Putin rzeczywiście góruje inteligencją w swym
diabelskim planowaniu nie tylko nad niemieckimi politykami - wstydliwa
postać amerykańskiego przywódcy, maluśkiego człowieczka z kompleksami
niedowartościowania, Trumpa przychodzi mi na myśl. Trumpowi bardzo Putin
imponuje, bardzo chce być taki jak Putin, i strasznie chce być jego kolegą,
kumplem.

Smutne, że taki mały człowiek sterować będzie przez 3 i 1/2 roku jednym z
największych państw tego naszego świata.

10. Data: 2017-07-19 01:12:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
>
> Smutne, że taki mały człowiek sterować będzie przez 3 i 1/2 roku jednym z
> największych państw tego naszego świata.

Putin mądry - Trump głupi.
LOL
Wiara twoja silną jest ?

Płaska ziemia?
Polska dla Polaków!
Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia