Re: Cenzura internetu w Niemczech?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cenzura internetu w Niemczech?
Date: Mon, 17 Jul 2017 22:34:54 +0200

> Odebrałem Twój wink wink tylko dotyczący ostatniego zdania.
>
> oraz link
isterium-fuer-internetsicherheit-und-zensur-und-ruft
-damit-facebook-poebler-zur-ordnung/

> Dobry pomysł!

Czytam czasem "Niemcy krytykuja", kiedy w jakims pismie lub programie
telewizyjnym jest cos o Polsce, Turcji lub Rosji. Tak jakby byl wlasnie
jeden centralny osrodek sterujacy mediami, ktory wysyla sygnaly do ARD,
ZDF, Spiegla, Focus, FAZ. Nieboszczyk Kaczynski obrazil sie dlatego na
Niemcow i dostal niestrawnosci, nastepcy poczuli sie dotknieci satyra na
karnawale, Turek wzywa ambasadora, ze nie upilnowal satyryka ... Na
umysly autorytarne nie ma chyba rady? Co mnie dosc dziwi, ze mimo zlej
prasy, ksiazek i reportazy o Rosji Putin panuje nad nerwami i nie
reaguje! Jak pogoni zlosliwych dziennikarzy, to Polakow. :-) Ale Putin
ma swoje armaty - RT i Sputnik oraz trolli. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej