Data: 2012-01-22 22:35:07
Temat: Re: Ceramiczne ostrza
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:zbge40dhevw1.aagjjpcup3au$.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 22 Jan 2012 23:15:06 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-01-22 22:48, XL pisze:
>>> Tak naprawdę to ja to podziwiam, ponieważ mam złe doświadczenia z
>>> uznawaniem gwarancji - swego czasu stoczyłam parę bojów, ewidentnie
>>> majac rację i nie nadużywając gwarancji - i mi się odechciało.
>>
>> Też miałam raz taki przypadek. I skutek prosty - nigdy potem już nie
>> kupiłam w tym sklepie obuwniczym (sieci tych sklepów) i nigdy więcej nie
>> kupię. Zwłaszcza że to były naprawdę drogie buty i rozpadły się po kilku
>> miesiącach.
>
>
> Raz np kupiłam drogie słuchawki "douszne" w Sklepie dla Idiotów ;-PPP
> Miały być na prezent dla córki na Gwiazdkę. Kupione leżały spokojnie w
> pudełku, bo było 7 dni na zwrot - wyliczyłam sobie, że jeśli okażą się
> wadliwe, to w pierwszych dwóch dniach po świętach wypadały dwa ostatnie z
> 7
> dni ROBOCZYCH, kiedy można dokonać zwrotu.
> No i okazały się wadliwe, jeden "korek" był głuchy. Zaniosłam do sklepu w
> poniedziałek, a tam - nie przyjęli zwrotu, ponieważ... został przekroczony
> termin zwrotu, jako że niedziela jest także dniem pracy dla sklepu, więc
> to
> w niedzielę wypadał ten "siódmy dzień roboczy", a nie w poniedziałek,
> kiedy
> ja się wybrałam do sklepu.
> 3-]
> Przyjęli więc wniosek gawarancyjny o wymianę, no i po tygodniu decyzja
> brzmiała mw tak, ze "słuchawki nie wykazuja wady, zostały uszkodzone przez
> użytkownika". A były cały czas w pudełku, nieruszane, tylko raz wyjęte dla
> sprawdzenia już pod choinką, po wręczeniu!
To ja widocznie mam szczęście. Nie uzyskałam jak na razie żadnej odmownej
odpowiedzi na reklamację. Nawet byłam zaskoczona jak mi przyjęto reklamację
tych spodni co się przetarły.
--
Justyna Vicky S.
|