Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

51. Data: 2009-08-01 11:50:47

Temat: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 01:37, Matb <m...@o...eu> wrote:

> Usprawiedliwiania sie przed samą sobą? A co ja mam usprawiedliwiać?
> Fakty są faktami. Tak po prostu jest. Są zdrady, są romanse, są
> podwójne życia panów i matki, których każde dziecko ma inne nazwisko,
> są rozwody. Są, czy nie ma?

Ależ są! Tylko pytanie, skąd się biorą. Bo ludzie "chapią" tylko do
siebie i tylko dla siebie - emocjonalnie. Tzn sa egoistami. Oczywiście
tego nie da się w ludzkiej psychice "zniknąć" magiczną różdżką, ale
jedni to widza u siebie i starają się z tym walczyć, a inni - kiedy
nie dostają tego, czego chcą, skaczą na inny kwiatek, wyrzucając stary
do kosza...

> Ikselka:
>
> A może obudzić sie z letargu i przestać traktować swoją kobietę jak
> nalezny mu mebel w domu?? Albo robot kuchenny z odkurzaczem i funkcją
> ssąco ciupciającą w jednym? Brrrr, mąż.....

> No jednak było, bo myślałam, ze tylko ja się powinnam wybiczowac za
> to...

Ależ oczywiście, ze było!!! Jestem przecież zdrowa i, jak mówi mąż (i
nie tylko...), cholernie kobieca, mam i hormony, i ciało, choleryczką
też jestem niezłą. Ale mam tez serce i głowę - to one rządzą :-)

> (...)Staram, się , staram, staram, ale kiedy nie wychodzi,
> opadają mi ręce i szczerze zastanawiam się czy nie powinnam przestać
> sie poświęcać dla dobra związku, dla kochanego męża, dla dziecka. Nie
> zdradzam, nie potrafię, brzydzę się tym. Zastanawiałam sie wiele lat
> co robię nie tak. Dotarło do mnie, że za mało czasu poświęcam sobie,

BŁĄD.

> że ignoruję swoje potrzeby,

BŁĄD.

> że odsuwam je na dalszy plan,

BŁĄD.

> żeby pan
> domu miał spokój, porządek, żeby mu nie przeszkadzać gdy pracuje czy
> czyta książkę....

BŁĄD.

> A ja? Mam stanąć w kącie jak miotła i czekać z znów
> będę potrzebna? A może nie jestem potrzebna?

Postaraj sie znaleźć czas na swoje zajęcia i potrzeby. Cokolwiek by to
nie było. Wtedy nie będzie chwil na stanie w kącie, wtedy ON nie mając
Cię nagle "na podorędziu" i "w pogotowiu" - zacznie Cię szukać, kiedy
będziesz zajęta sobą... Zauważy, że COŚ ze sobą robisz. Zauważy
Ciebie.

> Ten taniec z kolegą uniósł mnie pod chmury, przypomniałam sobie jak to
> jest mieć światło w oczach.

Fajnie. Ale pomysl, czy on nie przywiązuje jednak do tego tańca wagi
mniejszej, niż Ty... O to mi chodziło. Takich donżuanów sa setki... a
kobiety cierpią.

> Znów ja i ON nawiązaliśmy jakiś kontakt służbowy na gg, Kilka słów,
> jakieś wspominki, teksty z drugim dnem i znów czuję jak umysł zaczyna
> szybowac w góre, jak energia się wkrada. Oho, myślę sobie, znowu sie
> zaczyna. Klik, nie ma mnie na gg, nie zaczepiam, odchodze od
> komputera, żeby nie szukac pretekstów do czekania na to, że się pojawi
> i odezwie. Sama odcinam dopływ energii. całkiem świadomie.
>
> Jak w tym świetle wygląda sprawa mojej "suczej" natury?

Przepraszam.

> Jeszcze bardziej? ..............

No niestety - TAK!
I znajdź czas dla siebie - ale nie taniec z obcymi facetami. To ważne,
aby coś robić dla siebie, nie narażając się na "obcą chemię", szukaj
okazji do wzbudzenia tej własnej, małżeńskiej. Wtedy też się dostaje
iskrzenia w oczach - kiedy czujesz się zadbana, atrakcyjna. Kuś męża,
aż do skutku - taka jest rola kobiety od tysięcy lat, bo to ona ma być
kusicielką ;-)
Z przymrużeniem oka to piszę, ale coś w tym jednak jest i zawsze było,
no niestety, nie bez przyczyny Bóg stworzył kobietę :-)

52. Data: 2009-08-01 11:51:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 00:32, Matb <m...@o...eu> wrote:

> Otworzę pamiętnik... :P

A ja - będę oglądała swoje nagie zdjęcia razem z TŻtem - sam mi je
robił, najnowsze nawet całkiem niedawno :-)

53. Data: 2009-08-01 11:58:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 00:27, Matb <m...@o...eu> wrote:

> Ikselka, gratuluję męża. Jestes pewna, ze nie kręci go jakaś koleżanka
> z pracy?

Tego akurat jestem pewna, bo on nie ma koleżanek w pracy, a faceci go
wcale nie kręcą :-DDD

> Jestes pewna, że nie pręży swoich muskułów w obecności
> atrakcyjnej kobiety

Ależ pręży! I to tak, abym widziała! I wtedy patrzy na mnie z
obietnicą w oczach :-D
Przecież gdyby nie reagował na inne kobiety, pomyślałabym, że z nim
cos nie tak... i automatycznie nie mogłabym być zazdrosna, a to
barrrrrdzo lubię (lubimy) ;-PPP

> i ze zawsze Ty jestes jego parawanem?Jestes pewna,
> że nie kręci go umiejętnie wyeksponowany biust?

Ba! Jak wyżej.

> Mojego kręci. A czy to
> oznacza, że wskoczy w nią gdy tylko będzie miał okazję? Nie sądzę. Po
> prostu miło czasem pomarzyć.

Można i bez marzenia. Marzenie to trochę jak wskoczenie... On lubi
patrzeć na piękne kobiety, a ja na przystojnych meżczyzn. I mamy
pewność oboje, ze nie marzymy o innych partnerach. miło się podobac
komuś, miło też patrzeć na pięknych, seksownych ludzi. Po prostu.

> Miłość jest ślepa (a przy okazji małżeństwo okulistą) czy Serce
> nie sługa.
> Co, tak mocno potraficie zakochac sie samym rozumem?
> Dziwne to dla mnie, jak bardzo jesteście zakłamani.

:-)

> Ok, zgodzę się, jest możliwość powiedzenia NIE, zanim się wejdzie w
> stan uniesienia. Ale pytam czemu mam sobie tego odmawiać jeśli jest to
> tylko gra wyobraźni, nie nagich ciał!!!!!!!!!!!!!!!!! ??

Od wyobraźni się zaczyna...

54. Data: 2009-08-01 14:35:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Wybacz, ale ten fragment o tym, jak to podziałała na Ciebie chemia-
> świadczy IMO o czymś zupełnie innym. KAŻDY człowiek, będący w związku
> wysyła sygnały czytelne dla innych: "jestem z kimś. Nie jestem
> zainteresowany twoją propozycją". Także osoba, któa poszukuje -
> wysyłą sygnały, ale inne. Takie, jak Twoje

Owszem wysyła sygnały. Tylko po pierwsze każda osoba wysyła i takie i takie
sygnały i nie dylko za pośrednictwem świadomości. Po drugie pewnie żadna z
osób odbierających sygnały nie odbiera ich właściwie, ponieważ różnie od
innych je interpretuje. Większość z nas zidentyfikuje je takimi, jakimi
chciałby, żeby one były.
Nie ma lekko. To nie jest czarno białe.

michał

55. Data: 2009-08-01 15:07:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:
Moim zdaniem zmienia sie tylko powloka, kokon zewnetrzny,
miejsce styku osobnika z otaczajacym go spoleczenstwem.
Stopien czy tez poziom UZGODNIENIA z otoczeniem
pewnych hierarchii wlasnie, celow czy tez opinii.
Tak na dobra sprawe, nie da sie ocenic zakresu zmian
WNETRZA, z tej prostej przyczyny, ze nie jestesmy
w stanie do czyjegos wnetrza dotrzec.
Mozemy tylko probowac to oceniac, po zewnetrznych
pozorach czy dzialaniach.

> Mowie o swoistej bazie, wyniesionej z okresu dziecinstwa,
> kiedy to ksztaltuje sie nasz umysl i podstawowe poglady
> na tak zwany swiat i zycie.
> I to jest w pewnym sensie trwale i niezmienne.
> Potem jest juz tylko dokladanie doswiadczen i uzgadnianie
> szczegolow z innymi osobnikami, w celu dogadania sie z nimi.

> Szukajac materialow na temat, znalazlam dosc trafne
> haslo, ktore doskonale podsumuje ten fragment rozmowy:

> Cos w tym jest, nieprawdaz?
> :)

Jest. Stephen Covey uważa mniej więcej tak: Jesteśmy swoimi marzeniami o
tym, jacy być chcielibyśmy. Określić je można najlepiej z pomocą systemu
wartości (każdy ma swoją własną hierarchię). A to jakich siebie możemy
zobaczyć i jakich mogą nas zobaczyć inni teraz - to są tylko nasze nawyki
(owa powłoka, zewnętrzny kokon). Nawyki, które nabyliśmy, zarówno te
zaakceptowane jak i niezaakceptowane.
Nawyki możemy zmienić, jeśli mamy do tego motywację i znamy sposób, jak to
zrobić.
Jeśli wierzyć Coveyowi, to zmieniać się może wszystko. I nasze postrzeganie
i sygały, które wysyłamy i nawyki. Najbardziej niezmienne zostaje nasze
wyobrażenie o sobie, jakimi chcielibyśmy być.

michał

56. Data: 2009-08-01 18:08:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A ja - będę oglądała swoje nagie zdjęcia razem z TŻtem - sam mi je
> robił, najnowsze nawet całkiem niedawno :-)

To je lepiej już teraz wyrzuć!
Przecież Ty nigdy nie będziesz stara i brzydka.

Qra

57. Data: 2009-08-01 18:47:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 20:08, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To je lepiej już teraz wyrzuć!
> Przecież Ty nigdy nie będziesz stara i brzydka.

Tylko Qry tak o sobie myślą...

58. Data: 2009-08-01 19:19:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 10:08, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Bardzo podoba mi się to, co piszesz. Jest takie bardzo ludzkie.

Raczej zwierzęce.
:-/

59. Data: 2009-08-01 19:21:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 11:09, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Czego konkretnie oczekujesz od
> związku, co byś chciała dostać? W jaki sposób do tego dążysz?

...a przede wszystkim "co dałaś dla tego związku"? Może czekanie w
kącie "pod ręką" jak miotła to za mało, albo wręcz wcale nie to.
Mężowi mogło się to znudzic i zobojętniał.

60. Data: 2009-08-01 19:24:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 11:26, Matb <m...@o...eu> wrote:
>(...)Tak proponowałam terapię.

Nie wierzę w tego typu terapie. Ponieważ ich skuteczność zależy
głównie od całkowitej szczerości osoby poddającej się im WOBEC SIEBIE
SAMEJ, a to z gruntu niemożliwe, skoro doszło, do czego doszło...
Blędne koło. Tak.

Moja wolność
Homosie w akcji
Z SCP