Re: Chętne dziewczyny...?

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chętne dziewczyny...?
Date: Fri, 19 May 2017 22:35:41 +0200
<1...@g...com>
<591dd692$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<591e82bf$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<ofm17t$ot2$1@node1.news.atman.pl>
<591e8a6f$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<ofm36q$r61$1@node1.news.atman.pl>
<591eb228$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<ofmln4$3ct$1@node2.news.atman.pl>
<591ee993$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<ofn2c5$fps$1@node2.news.atman.pl>
<591f219a$0$646$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> To, że nie szanują swojej prywatności to jedno i jest to zwykła głupota. A
> drugie, że brak szacunku do prywatności swojej rodziny to zwykłe buractwo.
> Dla mnie, to ty możesz nawet zdjęcia swoich dzieci wystawić, to twój
> problem i Leo pewnie się ucieszy. Na szczęście coraz więcej dzieciaków
> jest na tyle świadomych (w przeciwieństwie do niektórych dorosłych), że
> potrafią do sądu złożyć pozew przeciwko swoim bezmyślnym rodzicom z
> żądaniem usunięcia takich zdjęć i informacji na ich temat.

> Przykro mi, że prawda wyszła na jaw w taki niespodziewany sposób.

> [...]

Teraz rozumiem. Ty się po prostu boisz, że jak np napiszesz, że jesteś
nieszczęśliwym ojcem dzieciom i masz jędzę żonę- to ci zaspamują skrzynkę
mejlową reklamami środków antykoncepcyjnych oraz biur adwokackich
prowadzących rozwody. Rozumiem. A jak napiszesz, że kochasz swoją żonę- to
nie opędzisz sie od reklam damskiej biżuterii. OK. To rzeczywiście masz się
czego obawiać.

--
Chiron