Re: Chętne dziewczyny...?

Data: 2017-05-20 12:03:00
Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

news:591feb9d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...

> Co innego zdjęcie dziecka na FB, bo dziecko już za chwilę wygląda
> zupełnie
> inaczej.
> Numeru PESEL, nr rachunku bankowego i dokładnego adresu zamieszkania nikt
> na FB nie ogłasza.
> A już zupełnie czymś innym jest tabliczka z imieniem i nazwiskiem przy
> wejściu do domu.

Najpierw można było nie podawać swojego nazwiska do listy lokatorów. kilka
osób się zgłosiło. Po kilku latach ustawa się zmieniła: teraz zlikwidowano
listy lokatorów, a jak ktoś chciał figurować- musiał iść do spółdzielni i
wypełnić specjalny druk. Oczywiście- komu się chce. Lista lokatorów jest
więc pusta. O co w tym wszystkim chodzi? Chyba tylko o to, byśmy się wzajem
nie mogli znaleźć- bo przecież urzedy nie mają z tym problemu? W
Szkopenlandzie, dzięki funkcjonowaniu takiego "prawa", mogą bezkarnie
odbierać dzieci Polakom, a jak ktoś próbuje znaleźć swoje dziecko- nawet,
jak ma zgodę urzędu na odwiedziny- to inny urząd zasłania się ochroną danych
osobowych. Chcą nas wszystkich zatomizować- abyśmy nie tworzyli więzi na
poziomie lokalnych społeczności.
A czego mam się bać ze strony facebooka? Owszem, informacja, że teraz
jesteśmy z rodzinką nad morzem- to taże informacja dla złodzieja, że nie ma
nas w domu. A poza tym?

--
Chiron