Chętne dziewczyny...?

231. Data: 2017-05-21 13:25:28

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 12:58, Ikselka pisze:
> [...]
liwego-.html#ap-1

> 8 lat to mało?
> :-|

Po tych ośmiu latach miało być przecież lepiej.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

232. Data: 2017-05-21 14:25:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Kviat ma rację. Kviat ma rację.
> [...]

Masz rację. Masz rację. Masz rację. Masz rację. Masz rację. Masz rację.

LOL!!!

233. Data: 2017-05-21 14:26:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

234. Data: 2017-05-21 14:28:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

liwego-.html#ap-1

> Po tych ośmiu latach miało być przecież lepiej.
> Czego nie rozumiesz?

No właśnie tego twojego "po", różyczko.

235. Data: 2017-05-21 14:45:37

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 14:28, Ikselka pisze:

liwego-.html#ap-1

> No właśnie tego twojego "po", różyczko.

Czyli nic nowego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

236. Data: 2017-05-21 15:10:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

liwego-.html#ap-1

> Czyli nic nowego.

Tak, stokrotko.

237. Data: 2017-05-21 15:14:43

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-21 o 15:10, Ikselka pisze:

> Tak, stokrotko.

Tak rasistko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

238. Data: 2017-05-21 16:28:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Tak rasistko.

Tak, bziku.

239. Data: 2017-06-07 02:43:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <null> wrote in message

> Sięgnąłeś właśnie do poziomu pedofila Leo, on też tego nie może zrozumieć,
> że normalni ludzie nie dzielą się publicznie takimi informacjami z
> psycholami na grupach dyskusyjnych.
>
> Ja pierdolę :) Dorośli ludzie z umysłami dzieci... naprawdę takie rzeczy
> trzeba tłumaczyć?

To akurat jest proste że trzeba im to tłumaczyć...

Fascynujące natomiast jest to, że Ty w ogóle tracisz swoje
życie na rozmowę za takim intelektualnym szlamem ;-)
Myślisz że ta inwestycja przyniesie komuś jakieś korzyści?
Czy może odczuwasz w tym jakąś perwersyjną przyjemność?

240. Data: 2017-06-07 02:56:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <null> wrote in message

> Na nieformalne prowadzenie działalności gospodarczej są odpowiednie
> paragrafy.
> Lubię, gdy ludzie wycierający sobie gębę frazesami o moralności z tupetem
> do pouczania innych jak mają żyć, publicznie przyznają się do łamania
> prawa.

:-))))

> To się nie ukrywaj i wywieś swoje nazwisko i numer mieszkania nad
> domofonem.
> Nie dziękuj. Ja wiem, że niektórym trudno jest wpaść na najprostsze
> rozwiązanie.

To jest właśnie problem - narzucanie innym tego co im pasuje.
"No bo czemu nie?" :-)

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni