Chiński lekarz - doktor Jarek.

1. Data: 2003-06-12 11:38:59

Temat: Chiński lekarz - doktor Jarek.
Od: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś wie gdzie w Trójmieście przyjmuje chiński lekarz, "doktor
Jarek". Doktor Jarek jest jego pseudonimem, w rzeczywistości nazywa się
inaczej.

Dzięki za pomoc,
Kazik

2. Data: 2003-06-12 12:07:58

Temat: Re: Chiński lekarz - doktor Jarek.
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:3EE86653.80309@poczta.onet.pl tako rzecze Kazik Kazimierczak

> Czy ktoś wie gdzie w Trójmieście przyjmuje chiński lekarz, "doktor
> Jarek". Doktor Jarek jest jego pseudonimem, w rzeczywistości
> nazywa się inaczej.
A jest lekarzem, czy doktor to też pseudo?
NMSP :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-06-12 12:40:12

Od: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel wrote:
> W news:3EE86653.80309@poczta.onet.pl tako rzecze Kazik Kazimierczak

> A jest lekarzem, czy doktor to też pseudo?
> NMSP :-)

Jest lekarzem.

4. Data: 2003-06-12 12:41:07

Od: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel wrote:
> W news:3EE86653.80309@poczta.onet.pl tako rzecze Kazik Kazimierczak

> A jest lekarzem, czy doktor to też pseudo?
> NMSP :-)

Jest lekarzem - współpracującym z polskimi lekarzami.

Kazik

5. Data: 2003-06-12 14:36:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jun 2003, Kazik Kazimierczak wrote:

> Jest lekarzem - współpracującym z polskimi lekarzami.

daj im Boze zdrowie
Nie jestem przeciwnikiem chinskiej medycyny
bo na swiecie sie ja stosuje ale jestem przeciwnikiem
dyskusji na jej temat na takim poziomie.

Otoz informujesz, ze jest jakis dr "Jarek",
ktory jest chinskim lekarzem (jak nazywalby sie
Ya Rek to moze uwierzylbym) i ze wspolpracuje
z Polskimi lekarzami (moze gotuje im chinskie
zupki na lunch)

i to ma byc dyskusja naukowa na grupie sci ...
i rekomendacje.

Mnie sie to tak wydaje na co najmniej niefortunny
posting, kryptoreklame lub jakies podchwytliwe
pytanie kolejnego krypto-redaktora prasy.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz