Re: Chińszczyzna

Data: 2006-06-04 01:40:37
Temat: Re: Chińszczyzna
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

** Hanna Burdon wrote:

> To właśnie wynik korzystania z PRL-owej książki... Dla mnie to jest
> duża słabość tej książki: w tej chwili bez problemu można dostać
> wiele składników, które pani Pospieszyńska chcąc nie chcąc musiała
> zastępować tym, co wtedy można było znaleźć na sklepowych półkach.

Nie no OK. Wódkę to ja daję np. do marynowania cięższego mięsa
(wołowina/schab) - kruszeje. Ale broń Boże nie na woka... Wódka? :>
Wódkę to można wypić, ale nie podlewać nią potrawy. :P A jeszcze pisać
o jej wyjątkowych walorach poprawiających smak to dla mnie
abstrakcja. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )