Chleb - pierwsze koty za płoty

21. Data: 2007-09-20 14:52:40

Temat: Re: Chleb - pierwsze koty za płoty
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Po jakims czasie zorientujesz sie, zeby ignorowac trolle, besser wissery
> ktore wszystko wiedza najlepiej. Ich przepisy sa takiej samej wartosci,
> jak ich obecnosc na grupie.

Wydaje mi się, że ty jesteś największym besserwisserem... /ja, mój przepis,
mój sposób itp/...

Wg Ciebie najlepsza grupa składałaby się tylko z Ciebie. Załóż blog "Swiat
wg Magdaleny".

Ania

22. Data: 2007-09-20 14:53:15

Od: "Spider.pl" <s...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yarael Poof pisze:
> [...]
> drożdżach w proszku oetkera, może dlatego?)
> b) z podaną ilościa soli trochę za słony, co ciekawe nie tyle sam chleb
> co skórka
> c) skórka jest jak najbardziej jadalna ale bardzo twarda.
>
> Co mogłem zrobić nie tak? Za szybko do pieca? Za późno? Za mało
> ugnieciony? Bo poza tym smak miał fajny, wszyscy w domu zachwyceni no i
> strasznie syty (z 80dkg mąki wyszedl mi chleb 1.2 kilo - tak powinno
> być?). Normalnie mój syn potrafi wciagnąć (12 lat) pół sklepowego
> chleba, tu machnął taki jeden kawałek powiedzmy ze 2cm grubości i miał

Poniżej podaje kilka adresów gdzie znajdziecie mnóstwo przepisów na
chleby (z maszyny i nie tylko):

http://www.smaczny.pl/forum/index.php?showtopic=3701
http://domowe.forumer.pl/viewforum.php?f=7&sid=872d8
eaa0ae845282104835726e6d042