Re: Chłopiec w damskiej szatni.

Data: 2006-09-23 19:16:07
Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef3v87$2ep$1@news.mm.pl...

> Przecież sama to zasugerowałaś. Nawet nie usunęłam tego fragmentu.

to bylo zasugerowanie co mamusia owego synka moze mi powedziec,
bo i Wy tez tu o podnietach wyejzdzacie.

> Opanowanie proponuję jednak Tobie.

jestem opanowana, i nikomu nic nie zarzucam w przeciwnienstwie jak zwykle do
Ciebie.

> Jako jedyna, poza Agnieszką, osoba, zareagowałaś na temat wątku tak
> gwałtownie i histerycznie, że jest to cokolwiek zastanawiające.

?? proponuje opanowanie. przynajmniej w odbiorze.

> Wybacz, ale to Ty zaczęłaś wytaczać skrajne argumenty.

o podnietach u dziecka same pisalyscie, ze to dziecko tylko wiec nie ma mowy
o jakis innych podtekstach.

> Jakie konkretnie?

pisalam w innych postach. napisze raz jeszcze- krepuje mnie wzrok malego
chlopca na moim ciele. Tak jak Ty podobno bys sie recznikiem zalosnila-
ciekawe czemu???- poszla w kat ciekawe czemu???, tak ja nie mam zamiary
wudziiac w miejscu przeznaczonym dla kobiet. ot co.

iwon(k)a