Chłopiec w damskiej szatni.

281. Data: 2006-09-23 10:04:13

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Kulesza" <w...@n...org> wrote in message
news:ef30dv$g8b$1@inews.gazeta.pl...

> Zastanawiam się co wy tam robicie w tych damskich przebieralniach. Ja
chodzę
> z moją młodą na basen, jak nie ma rodzinnych, to idę z nią do męskiej
> przebieralni. I zapewniam was, że młoda nia miała okazji zobaczyć gołego
> obcego faceta powyżej 7 roku życia. W każdym razie nigdy dla nikogo nie
była
> problemem. Nikt przed nią goły nie biegał.

nareszcie mądry głos:)
Anka

282. Data: 2006-09-23 10:04:14

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> Ekhm, wymiana tamponu to następuje jednak w kabinie WC.
> Powyższej operacji w wykonaniu publicznym nie wyobrażam sobie nawet przy
> mojej dość wysokiej tolerancji na cudzą nagość i intymność ;-)

Miałam kiedyś taką sytuacje, że pani sobie w szatni zakładała majteczki i
poprawiała przy okazji podpaskę. Błeeee. W ogóle uważam, że skoro są w
szatni przebieralnie z zasłonką (u nas są), to wypada z nich skorzystać w
takiej (i nie tylko) sytuacji. Nie lubię się rozbierać do rosołu w szatni.
Albo wchodzę do tej przebieralni, albo zasłaniam się ręcznikiem. I naprawdę
osłabia mnie fakt, że grube, obleśne baby wystawiają swoje bobry na widok
publiczny, w dodatku w towarzystwie cudzych dzieci.
Iwona

283. Data: 2006-09-23 10:08:36

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message
> Szpilka wrote:

> znalezc wlasciwy basen, moze byc? :)

Zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Dziecka, do Rzecznika Praw Konsumenta
(kupując bilet jesteś konsumentem), ogłosić ogólnopolski bojkot basenów bez
rodzinnych przebieralni, zmusić kierownika basenu, żeby dopilnował małego
chłopca w męskiej szatni... itp, itd.

284. Data: 2006-09-23 10:10:07

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef2v63$qd4$1@atlantis.news.tpi.pl>
Agnieszka <a...@z...pl> pisze:

> Nie Nixe, ja mam w sobie dużo empatii. Ja tylko nie widzę powodu,
> żeby ktoś realizował swoje prawa kosztem moich praw.

Wybacz, ale jedno jest sprzeczne z drugim.
Nie można wykazywać empatii nie widząc przy tym powodu, by zrezygnować dla
czyjegoś dobra z własnych praw. A jeśli nawet, to OKDR taka empatia. "Ja
panią rozumiem, ale nie, bo nie widzę powodu, żebym miała pani pomóc"

> A zapisanie dziecka na konkretne zajęcia (gdy możliwości aktywności
> ruchowych
> jest sporo więcej)

"GDY" - to jest właśnie kluczowe słowo.
Nie zawsze jednak są inne możliwości, bo gdyby były, to nie pisałabym z
prośbą o pomoc.

--
Nixe

285. Data: 2006-09-23 10:12:28

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> daj spokoj, nikt go tak nie traktuje, to sa przeinaczenia dyskusji :)
> przeszkadza ci jak ktos wrzepia w ciebie wzrok natarczywie? nie ma to
> nic wpolnego z hormonami czy czykolwiek takim, nie masz ochoty i juz :)

Otóż to - i nie ma znaczenia, czy to jest chłopiec czy dziewczynka. W takim
razie po co robić aferę pt. "Chłopiec w damskiej przebieralni? To skandal!"
Powinno być: "Ludziom gapiącym się na innych wstęp do basenowych
przebieralni jest kategorycznie zakazany!"
Co ten mały chłopiec jest winny, że niektórzy lubią się gapić?
Anka

286. Data: 2006-09-23 10:14:55

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2v3d$1m08$1@news.mm.pl...

Co
> ciekawsze, jeszcze rok wcześniej w ogóle nie robiono mi żadnych uwag, a
> wszyscy doskonale wiedziei, ze wchodzę z synem.

Władza nam się zmieniła. Może to dlatego?

287. Data: 2006-09-23 10:18:26

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@z...pl> wrote in message
> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> Będzie zerkał. I niezależnie od tego czy będzie mi zaglądał w krocze, czy
> przyglądał się rozmazanemu tuszowi, JA będę się czuła niezręcznie. Mam
prawo
> czuć się niezręcznie i mam prawo oczekiwać, że w takich sytuacjach nie
będę
> stawiana.

Dziewczynka też będzie zerkała. Ją też wyprosisz? Czy sama się przed nią
schowasz?

288. Data: 2006-09-23 10:22:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczynka też będzie zerkała. Ją też wyprosisz? Czy sama się przed nią
> schowasz?

Dziewczynka mi przeszkadza mniej. Kobieta też mi przeszkadza mniej. Facet mi
przeszkadza bardzo. Chłopiec 5-letni mniej niż facet, ale bardziej niż
dziewczynka czy kobieta. A chłopiec 10-letni bardziej niż chłopiec 5-letni.
A chłopiec 6-miesięczny mi w ogóle nie przeszkadza. Tak jakoś.
Ale to pewnie dlatego, że chłopiec 6-miesięczny z kolegami uwagami się
wymieniać nie będzie. Chłopiec 5-letni już może. Dziewczyna 5-letnia też
może, ale raczej na temat tego, co zobaczy w szatni męskiej. Bo dzieci już
tak mają, że nawet jak jest coś dla nich normalne i codzienne, to w grupie
sobie o tym pogadają, zwłaszcza w jednolitej grupie o czymś, co dla tej
grupy charakterystyczne nie jest. I tak, mi to przeszkadza. Wiem, dziwna
jestem.

Agnieszka

289. Data: 2006-09-23 10:25:46

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czyjegoś dobra z własnych praw. A jeśli nawet, to OKDR taka empatia. "Ja
> panią rozumiem, ale nie, bo nie widzę powodu, żebym miała pani pomóc"

Czyli nie rozumiesz. A między dobrem i wygodą jest czarna dziura.

> "GDY" - to jest właśnie kluczowe słowo.
> Nie zawsze jednak są inne możliwości, bo gdyby były, to nie pisałabym z
> prośbą o pomoc.

Albo nie chcesz ich zobaczyć. Bo "tenis go nie pociąga, a pływanie to
tradycja rodzinna".

Agnieszka

290. Data: 2006-09-23 10:40:52

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie o tym pogadają, zwłaszcza w jednolitej grupie o czymś, co dla tej
> grupy charakterystyczne nie jest. I tak, mi to przeszkadza. Wiem, dziwna

No to uwierz mi, że 5-latek nie będzie Twojego ciała kolegom w detalach
opisywał:) Owszem, opowie im wszystko dokładnie, jeśli np. usiłując się
przed nim histerycznie zasłonić, zaplączesz się w ręcznik i wylądujesz pupą
na podłodze. Tak, to będzie świetny temat do rozmów. Natomiast Twoje gołe
piersi czy pośladki nie wzbudzą w nim żadnych emocji.
Tak czy owak, potwierdzasz moją tezę, że to nie dziecko w szatni jest
problemem, tylko... jakby to oględnie powiedzieć? Dorośli i ich obsesje.
Anka

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki