Chłopiec w damskiej szatni.

301. Data: 2006-09-23 11:20:05

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> to nie sa moje obawy, to brak zgody wiekszosci pan na obecnosc malego
> chlopca, tak jak jest brak zgody na ojca w duzej damskiej toalecie zeby
> pomoc corce, przeciez wy nie macie pisuarow tylko kabiny, wiec w czym
> problem?

Jak na razie to ja widzę tutaj jedna niezgadzającą się panią ze
zrozumiałym poniekąd, nabytym uprzedzeniem i jednego faceta, który mówi,
że jako kobieta czułby się skrępowany.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

302. Data: 2006-09-23 11:20:56

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Masz rację, nie znasz się.

byc moze sie nie zrozumielismy, ja nie mowie o opasce uciskowej :) a
szczerze to juz wysiadam w tej dyskusji, najsmieszniej jest jak osoboy
mowiace o zrozumieniu i empatii nie widza belki we wlasnym oku

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

303. Data: 2006-09-23 11:21:20

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Sep 2006 17:44:09 +0200, Nixe <n...@f...pl> wrote:

> Jak rozwiązujecie problem wejścia z synem na basen, gdy szatnie są
> podzielone pod względem płci

> Może ktoś wpadnie na jakiś genialny pomysł

Będzie genialny w swej prostocie, nie wypowiadam się nt realności ;)

Znaleźć basen, na którym szatnie nie są podzielone.

Pzdr,
Borek
--
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej

304. Data: 2006-09-23 11:22:30

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> jakos sobie nie wyobrazam zebym pod prysznicem po basenie nie przejechal
> sobie po jadrach zeby sie dobrze splukac wiec zakladam, ze i kobieta
> siega w swoje intymne miejsca

Kobiety tak mają, że nie lubią sobie publicznie przejeżdżać ręką po
intymnych miejscach. Również, jeśli są tam same kobiety.

> mylisz sie

Widzę, że znasz z autopsji - poprosimy o więcej szczegółów!

E.

305. Data: 2006-09-23 11:22:43

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakos sobie nie wyobrazam zebym pod prysznicem po basenie nie przejechal
> sobie po jadrach zeby sie dobrze splukac wiec zakladam, ze i kobieta
> siega w swoje intymne miejsca

A ja znowu powtórzę że przysznice są oddzielone
zasłonkami/drzwiami.

> ja nie wymieniam jesli o to ci chodzi

Ale podałeś to jako czynność wykonywaną w szatni. I gwarantuję Ci
że osoba
która by to zrobiła przy innych, niekoniecznie dziecku, uznana by
została
za conajmniej dziwną.

> mylisz sie

Widziałes jak ktoś w szatni zmienia tampon?

Sylwia

306. Data: 2006-09-23 11:23:55

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> no to sa jednak zachowania intymne,

??????

> przypmnialo mi sie jak bylem u
> kolegi w akademiku i pomieszczeniu z natryskami kabiny (bez drzwi) byly
> na prost wejsciowych, poniewaz pomieszczenie mocno zaparowywalo na
> drzwiach wejsciowych ktos umiescil kartke 'nie zamykac', niektorzy brali
> to serio i mozna bylo przechodzac korytarzem zauwazyc kapiacych sie
> facetow :)

Kobietom nie przeszło by to przez myśl.

E.

307. Data: 2006-09-23 11:26:19

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Z ogromnej ciekawości zapytam: kiedy Twoim zdaniem używa sie tamponu?

a mowimy o tamponie chirurgicznym czy tym, ktory sie zaklada kiedy ilosc
krwi miesiaczkowej przy wchlanianiu nie zakloca prawidlowej gospodarki
pochwy? bo wiesz, ja sie nie znam :) wole dopytac niz byc wysmianym
przez znawczynia chlonnosci materialow higienicznych, oz w morede, az
sie sam rozesmialem z tego co napisalem :] naprawde trudno jest mi juz
rozmawiac powaznie, moze zaczniemy teraz rozmawaiac o florze
bakteryjenej albo co zrobic jak kobiecie pekla scianka pochwy w trakcie
stosunku? nie widzisz bezsensu tej rozmowy?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

308. Data: 2006-09-23 11:27:24

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Jak na razie to ja widzę tutaj jedna niezgadzającą się panią ze
> zrozumiałym poniekąd, nabytym uprzedzeniem i jednego faceta, który mówi,
> że jako kobieta czułby się skrępowany.

zadalem bardzo wazkie pytanie o obojnakow, mozesz odpowiedziec jesli
chodzi o tranewstytow
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

309. Data: 2006-09-23 11:28:00

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Widzę, że znasz z autopsji - poprosimy o więcej szczegółów!

przejrzyj watek :)
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

310. Data: 2006-09-23 11:28:35

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Widziałes jak ktoś w szatni zmienia tampon?

i na pewno chcesz o tym porozmawiac :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

mini dentysta?blend-a-med