Chłopiec w damskiej szatni.

351. Data: 2006-09-23 14:30:34

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Ja widziałam kobietę, która co prawda nie zmieniała sobie podpaski, ale ją
> poprawiała. Widok niezbyt smaczny...

biedny pieciolatek :)
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

352. Data: 2006-09-23 14:31:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> obok mojej twarzy wywalił penisa- dosłownie 10 cm od mojego prawego oka.
> To był taki stary tramwaj, w którym były bardzo nisko siedzenia. Straszne
> to było.
>
> Dlatego teraz razi mnie obecność w szatni gołego 5 latka :)

Ze wzlędu na jego penisa? ;-)
Iwona

353. Data: 2006-09-23 14:32:18

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> to przemawia za tym by nie
> puszczać 5cio latka samego do męskiej szatni.
>
> Może w ogóle zakazać wstepu na basen 5-latkom? Problem by się rozwiązał. ;-)

oj tam, zrobia z niego dziewczynke i po klopocie

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

354. Data: 2006-09-23 14:33:37

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozs wrote:

> A mąż miał ostatnio taką sytuację - przy pisuarach (ubikacje na
> kąpielisku) stał szereg panów. I w to towarzystwo wparowała pańcia z ~3
> letnim chłopcem coby go odsikać. Popłoch był ponoć niezły i natychmiast
> zrobił się luz. Może to jest metoda? Mama wchodzi z dzieckiem do męskiej
> szatni, panowie pospiesznie ją opuszczą, więc nawet mama bez wstydu się
> przebierze?

znaczy, ze ja z tej damskiej zrejterowalem jak ten, nieprzymierzajac
tchorz? :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

355. Data: 2006-09-23 14:34:15

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> A jak nie ma innego basenu w okolicy?

a jak babcia bedzie miala wasy?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

356. Data: 2006-09-23 14:35:20

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Moja córka (lat 2 i miesięcy 9) jest szczerze zachwycona penisami innych
> panów w męskiej szatni. ;-)

alez to w pelni naturalne chyba? :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

357. Data: 2006-09-23 14:38:04

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> jak się zaprzyjaźnisz to już nie będzie obcy :-)

buziaka i po sprawie :)))))

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

358. Data: 2006-09-23 14:39:03

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Dla 5-latka tym bardziej będzie to niesmaczny widok. Niemniej, nie sądzę, by
> takie baby były na każdym basenie. Skoro Elske twierdzi, że takich nie ma,
> to można przypuszczać, że jest ich znikoma liczba wśród populacji kobiet,
> korzystających z publicznych basenów. ;-)

miejmy nadzieje, ze malejaca :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

359. Data: 2006-09-23 14:41:25

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

360. Data: 2006-09-23 15:03:13

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> to przemawia za tym by nie
> puszczać 5cio latka samego do męskiej szatni.
>
> Może w ogóle zakazać wstepu na basen 5-latkom? Problem by się rozwiązał. ;-)

Ja proponuje w ogóle skasować wszelkie baseny. Nikt by się na nikogo
nie gapił wtedy ;-)

Sylwia

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?