Chłopiec w damskiej szatni.

891. Data: 2006-09-25 14:39:51

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef7tr3$log$1@news.mm.pl...

> Hmmm... sądziłam, ze to Ty je właśnie znasz, skoro napisałaś, że rozumiesz
> powody, dla których kobieta wstydzi się 2-latka.

to, ze zrozumiem powody nie znaczy ze je musze znac.

iwon(K)a

892. Data: 2006-09-25 14:42:39

Temat: Re (OT): Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> wrote in message

> No zasiadlam. I zauwazylam, ze DH zaczyna robic sie nudny, ze nic tam
> nowego nie ma, tylko te same powielone historie. Szkoda, bo pierwszy caly
> sezon byl bardzo swiezy i interesujacy.

mi tez sie przynudzalo.

> Teraz czekam na Lost, chyba jedyny dobry program w TV.

a ja nie ogladalam zednego odcinka, bo o tej porze zawsze jestem w pracy,
buuuu

>Gray's Anatomy tez juz zaczyna tracic swoj urok.

dla mnie wciaz bomba. jechalam do domu 80 mph zeby zdazyc!! ;)))

iwon(k)a

893. Data: 2006-09-25 14:44:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Zupełnie nie. Może istnieć grupa społeczna, która się nie rozbierze
> przy psie płci przeciwnej albo przy portrecie Bieruta. Osobiście nie
> przejmowałabym się ich oczekiwaniami.

pewno, najlepiej sie osobiscie nie przejmowac i osobiscie robic osobiste
rzeczy w nieosobistych rejonach.

iwon(K)a

894. Data: 2006-09-25 14:46:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef7tp4$e78$1@news.mm.pl...

> Całkiem możliwe, nie przeczę.

o dziekuje. juz sie przestraszylam, ze to ja jestem dziwna ;)))

> Wolę jednak swój rodzaj "dziwności", bo dzięki niemu nie robię innym
> ludziom "pod górkę", a sobie nie zawracam głowy pierdołami.

o kurcze to ja wole swoj, tez nie robie problemow, bo przestrzegam zasad
wspolzycia miedzyludzkiego.

iwon(K)a

895. Data: 2006-09-25 14:47:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef7v6e$1cs6$1@news.mm.pl...

> Pardon, ale KOMU?

mi na przyklad??

> Jeśli nie przeszkadza mi obecność małych dzieci w przebieralni, bo zwisa
> mi to i powiewa na wszystkie strony, to KOMU robię w tym momencie "pod
> górkę"?

no mowie Ci, ze mi (mnie??)

iwon(K)a

896. Data: 2006-09-25 14:49:15

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> no i?? czy to zle? jak nie chcesz to jej nie pomagaj ale inni moze sa
> bardziej zyczliwi i jej pomoga.

Nie odpowiadaj na ostatnie zdanie, a na ciaglosc. To bylo w nawiazaniu
do "o jakiej Ty osobie mowisz?" Mowiac o mojej kolezance mialam na
mysli kobiety niezaradne, ktore zwalaja swoje obowiazki na cale
otoczenie. To czy ja jej pomagam czy nie akurat nie powinno Cie
interesowac.

Jezeli chodzi o "zakompleksione kwoki" to mam na mysli typ kobiet, ktore
albo juz dawno dzieci odchowaly i za grosz nie pamietaja jak to bylo gdy
same zastanawialy sie jak sobie poradzic w jakiejs sytuacji, lub takie
ktore dzieci nigdy nie mialy i ze wzgledu na wiek jajek miec raczej nie
beda.
Taki typ ze tak powiem starej panny, pomimo tego ze moze mezatka jest i
ma juz te dzieci odchowane.

Kasia

897. Data: 2006-09-25 14:57:48

Od: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> ale co ma piernik do wiatraka..??

Krytykowalas "mamuski z synkami", wiec zaserwowalam Tobie porcje krytyki
z jaka pracujace mamy moga sie spotykac. Takie uogolnienie z kopem.

> ja nie mam nic przeciwko Twoim wyborom poki innym nie wchodza w parade.
> ot co. na tym polega zycie w spoleczenstwie a nie na bezludnej wyspie.

Ja nie mam nic przeciwko Twoim tak dlugo, jak Ty mi nie wchodzisz w
droge ze swoimi epitetami i totalnym brakiem delikatnosci. Reszta jest
kwestia wzgledna, co kraj to obyczaj.
Kasia

898. Data: 2006-09-25 15:09:12

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nixe a Ty nie uwazasz, ze jest to nie za tentego??

czyli z synem do damskiego WC też nie można wejść?

Sylwia

899. Data: 2006-09-25 15:14:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krytykowalas "mamuski z synkami", wiec zaserwowalam Tobie porcje krytyki z
> jaka pracujace mamy moga sie spotykac. Takie uogolnienie z kopem.

lol aa czyli taki bezsens z piescia??? moze byc. tyle tylko, ze raczej to
swiadczy o wlasciceilu piesci, ze rekawiczki bokserskiej nie dobral :)))))

> Ja nie mam nic przeciwko Twoim tak dlugo, jak Ty mi nie wchodzisz w droge
> ze swoimi epitetami i totalnym brakiem delikatnosci.

pokaz paluszkiem epitety. bo ja pokzalam epitety w poscie miranki.
i braku delikatnosci prosze tez. btw jak juz sie czepiasz innych braku
delikatnosci przynajmniej sama badz. inaczej piusty smiech ogrania. i nie
tlumacz ze sie dostosowalas do kogos/czegos bo tym bardziej jest to
smieszne.

> Reszta jest kwestia wzgledna, co kraj to obyczaj.

mowimy o Polsce.

iwon(k)a

900. Data: 2006-09-25 15:15:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> czyli z synem do damskiego WC też nie można wejść?

a syn to dama??

iwon(k)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?