Chłopiec w damskiej szatni.

881. Data: 2006-09-25 13:29:59

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał
| Naprawdę nie zrozumiałaś skrótu myślowego?

nie bo "krępuje się obcych ludzi" ma się nijak do "krępuje się rozbierania
przy obcych ludziach"

| To może jeszcze raz:
| "Problem zaczyna się w momencie, gdy dziecko chce, chce, chce na ten basen
| chodzić, a krępuje się rozbierania w miejscu publicznym przy obcych
osobach
| ;-)"

ooo i do tego mogę się ustosunkować :)
I to faktycznie może być problemem - ale od czego są parawany, toalety,
przepierzenia w szatni :) W skrajnych przypadkach wystarczy osłonięcie
ciałem bądź ręcznikiem.

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

882. Data: 2006-09-25 13:38:50

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał

> Skąd taki wniosek ?

Stąd, że propozycję Siwej uznałaś za "nieteges".

> To że dziecko czuję się skrępowane i jak każdy wrażliwy rodzic staram się
mu
> zaoszczędzić sytuacji które ją wprawiają w zakłopotanie nie znaczy że nie
> znamy czegoś takiego jak "cel wyższy".

No więc właśnie. Siwa pewnie założyła, że skoro masz taki problem, to basen
jest celem wyższym (bo dziecko musi/kocha chodzić). Stąd właśnie pomysł, że
można dziecku pewne sprawy wytłumaczyć.
Jeśli nie jest celem wyższym, to nie rozumiem, w czym rzecz - na basen się
nie chodzi i już :)

> Celem tym nie został objęty basen - i
> dlatego respektuję wolę do prywatności mojego dziecka i przebiera się w
> przebieralni

A inne mamy wg Ciebie gdzie swoje dzieci przebierają??

N.

883. Data: 2006-09-25 13:40:35

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I to faktycznie może być problemem - ale od czego są parawany, toalety,
> przepierzenia w szatni :) W skrajnych przypadkach wystarczy osłonięcie

Kasiu, piszesz o oczywistościach, a ja myślałam, że faktycznie masz jakiś
ciężki orzech do zgryzienia ;-) Przecież to jasne, że nikt nie będzie od
takiego dzieciaka wymagał okazywania swych wdzięków, tylko okryje go i
zasłoni najlepiej, jak potrafi.

N.

884. Data: 2006-09-25 14:27:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:ef8chf$93m$1@news.onet.pl...

> Najlepiej też, by miała doczepianego penisa i płaski biust, by w razie
> konieczności mogła bez problemu wejść z synem do męskiej szatni.

o kurcze, dobry pomysl. kiedys na Halloween widzialam takiego, mozna
doczepic i nawet napompowac!! jak chcesz to Ci podesle. co do biustu to
mozna zabandazowac.

iwon(K)a

885. Data: 2006-09-25 14:29:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> wrote in message

> Widzisz, to bylo dokladnie takie same uogolnienie z kopem, jakie Ty
> stosujesz wobec "mamusiek z synkami". A moge sie zalozyc, ze jestes
> zaangazowana w zycie corki mama.

ale co ma piernik do wiatraka..??

> Umowmy sie wiec, ze bedziemy sie przyzwoicie zachowywac wobec wlasnych
> wyborow i pogladow, moze przyjemniej beda sie toczyc kolejne dyskusje.

ja nie mam nic przeciwko Twoim wyborom poki innym nie wchodza w parade.
ot co. na tym polega zycie w spoleczenstwie a nie na bezludnej wyspie.

iwon(K)a

886. Data: 2006-09-25 14:31:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje. I juz to Tobie nie raz wytknelam.

poplakalam sie juz w kaciku swojego kwokownika, buuuu az mi sie na jajka
rzucilo....

ja o chlebie Ty o niebie.

iwon(k)a

887. Data: 2006-09-25 14:34:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> Niesamowite, nie ?
> Ja mieszkam w Niemczech od pieciu lat, ale Ty za to jestes taka bywala, ze
> hoho...

podobno nie trzeba mieszkac w danym kraju, zeby wiedziec jak jest.
prawda??

iwon(k)a

888. Data: 2006-09-25 14:36:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:ef8cj1$9a8$1@news.onet.pl...
> "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał

> Niestety.

Nixe a Ty nie uwazasz, ze jest to nie za tentego?? skoro do przebieralni
uwazasz, ze jednak nie jest ok to czym to rozni wc?? bo zglupialalm juz na
temat Twoich pogladow w tym temacie.

iwon(k)a

889. Data: 2006-09-25 14:37:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:ef8jrl$9e0$1@news.onet.pl...

> No najwyraźniej. Rozumiem, że z pójścia z córką do lekarza też w takiej
> sytuacji zrezygnujesz, bo obcy Ci jest pomysł, jaki podsunęła Siwa?

dziecko glupie nie jest w wieku lat 5 zeby wiedziec, ze lekarz jest z innej
bajki.....

iwon(k)a

890. Data: 2006-09-25 14:39:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam kolezanke, ktora o byle g. ludziom zawraca glowe. Ona zdecydowanie
> wychowuje dzieci wedlug zasady "it takes a village".

no i?? czy to zle? jak nie chcesz to jej nie pomagaj ale inni moze sa
bardziej zyczliwi i jej pomoga.

iwon(k)a
> Kasia

mini dentysta?blend-a-med