Chłopiec w damskiej szatni.

771. Data: 2006-09-24 18:57:24

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef49hn$8bk$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Kurka, a jak noszę w sobie syna?! ;-)

przewalone.

772. Data: 2006-09-24 19:06:34

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno mądrość ludową, że co ma wlecieć, to wleci ;-)

Wiesz, to było w czasie jak chodził z dwuzłotówką w brzuchu i wtedy
wolałabym mądrość ludową - co ma wylecieć, to wyleci :-)))

Aga

773. Data: 2006-09-24 19:47:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:4516653f$0$17957$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Dlaczego tak uważasz? Taka mamuśka jest i będzie Ci dozgonnie wdzięczna za
> to, że nie zrobiłaś jej awantury, tylko po prostu wykazałaś się
> życzliwością i poświęceniem.

Bardzo łatwo szafujesz cudzą wdzięcznością. Niestety zupełnie
nieuzasadnienie. Mamuśki chłopców, których widywałam biegających swobodnie
po szatni w stroju Adama nie rzucały się z wdzięcznością do nikogo. Raczej
uważały za swoje święte prawo być tu i teraz i zachwycać się potomstwem. Tak
więc mów w swoim imieniu tylko.

> Z jej strony też musi pojawić się maksimum dobrej woli, czyli powinna
> zrobić wszystko, co w jej mocy, by Cię swoją i syna obecnością mimo
> wszystko jak najmniej krępować. Jej postawa bynajmniej nie może być
> roszczeniowa i nigdy nawet słowem nie wspomniałam, że ja w swojej sytuacji
> mam jakieś roszczenia czy pretensje.

No właśnie, z tą postawą roszczeniową to jak z migaczem jest. Działa. Nie
działa. Działa.

> Świetnie to opisała Miranka - "Świat jest normalny tylko tam, gdzie ludzie
> po prostu idą sobie nawzajem na
> rękę, wykazują minimum tolerancji i zrozumienia".

A to akurat dość kontrowersyjne jest w świetle całej dyskusji...

> Piszę ogólnie o tych osobach, które ten dramat jednak robią.

Może dla nich to jest dramat. Nie wystarcza Ci wyobraźni i życzliwości, żeby
to uszanować?

> Co w tym sztucznego?_Ja_tak własnie uważam. Powody, dla których dorosła
> kobieta krępuje się obecnością chłopców (do jakiegoś wieku) są dla mnie
> niezrozumiałe, ale jestem w stanie zrozumieć, że takie zjawisko istnieje.
> Dlatego nie wymagam od nikogo wyzbycia się tych odczuć skrępowania, bo to
> jest niemożliwe.
> Proszę jedynie o odrobinę życzliwości i zrozumienia, czyli o coś takiego,
> co
> opisałaś na początku.

Ależ zrozumienie proszę bardzo. Ale problem rozwiąż. Powtórzę po raz
kolejny: udostępnienie damskich szatni wszystkim chętnym rozwiązaniem
problemu nie jest.

Agnieszka

774. Data: 2006-09-24 19:48:07

Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem mama chlopaka na razie co prawda dopiero dwa lata ale zawsze to cos.
Bylismy juz kilka razy na basenie i nikt nam nie zwrocil uwagi ale
a) Tomek jest jeszcze calkiem malutki
b) u nas sa kabiny ( na razie jeszcze z nich nie korzystalam, chodze w
godzinach gdzie ruch jest znikomy)

Gdyby kabin nie bylo i ktos zwrocilby mi uwage poprosilabym o udostepnienie
miejsca gdzie sie moge przebrac razem z synem. Moze to byc na przyklad
przebieralnia dla ratownikow ( u nas jest taka). Korzystaja z niej
niepelnosprawni. Ale to na "moim" basenie, gdzie personel jest naprawde
przemily i wiem, ze podobna sytuacja ( chodzi mi o sposob zalatwiania
sprawy) jak Twoja nie mialaby miejsca.

Iza Wójcik

775. Data: 2006-09-24 19:54:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> Powody, dla których dorosła
> kobieta krępuje się obecnością chłopców (do jakiegoś wieku) są dla mnie
> niezrozumiałe, ale jestem w stanie zrozumieć, że takie zjawisko istnieje.

Podobnie jak rozumiesz koszule nocne z rozcięciem i napisem "nie dla
swawoli, jeno dla Twojej Panie Boże woli", oraz burki fason "koci
kontener" na twarzy.
Agnieszka prezentuje zasady mojej babci, która siedmiolatce zabraniała
siedzenia po turecku w wannie.

--
s i w a

776. Data: 2006-09-24 20:16:34

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ef43pp$p58$1@news.onet.pl...
> Ty widziałaś, jak się 'zamaszyście podmywała', ja jak sobie poprawiała
> podpaskę (na oczach dzieci także, bo chodzę z młodą na zajęcia nauki
> pływania dla dzieci). Baby to potrafią być obrzydliwe, nie ma co...

noo
ale za to na facetow wy,yslaja, watpie zeby sobie ktorys spod napletka chlor
publicznie wymywal ;-DDD

--
morepig i susełek (12.02.05)
www.foto.sobilo.com

777. Data: 2006-09-24 20:22:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Axel" <a...@p...nospam,com> wrote in message

> No nie moze, bo znowu trafisz na tego napalonego pieciolatka...

jak trafie to sie go pozbedzie.

> A jak nie pojdziesz - nie bedzie problemu ;-P

e tam, szybko mozna zalatwic ten problem.

iwon(K)a

778. Data: 2006-09-24 20:39:23

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> zasady mojej babci, która siedmiolatce zabraniała
> siedzenia po turecku w wannie.

I sypiania z rękami pod kołdrą?

Anka

779. Data: 2006-09-24 20:53:05

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

miranka<a...@m...pl>

> "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> I sypiania z rękami pod kołdrą?

Chyba NA kołdrze :)

Paff

780. Data: 2006-09-24 21:02:18

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:ef49hn$8bk$1@news.onet.pl...

> przewalone.

I tak to lepiej, niż nosić dwóch synów-bliźniaków. Zwłaszcza w obecnych
czasach. ;-)
Iwona

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?