Re: Cho?bym chcia? nie wiadomo jak

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cho?bym chcia? nie wiadomo jak
Date: Sun, 10 Jan 2010 07:01:26 -0800 (PST)

Nelius napisał(a):
> "glob"
>
> ?wiat si? ko?czy ze ?mierci? ka?dego cz?owieka, bo sk?d trup ma
> wiedzie?, ?e co? istnieje jak nie?yje, doprawdy zachowujecie si? tak
> jakby?cie po ?mierci nadal chodzi do kawiarni na lody.
> Czy naprawd? nie widzisz jakie bzdury wypisujesz, trup to trup, a nie
> tak jak obrazujesz ?e umierasz i imprezy z orgiet? si? nadal odbywaj?
> z twoim udzia?em, bo trup nie wie czy si? cokolwiek odbywa, po trup
> nie?yje.
>
> ==============
> Ma?a poprawka globie. Jak wiesz niemalze sie rozumiemy, identycznie na te
> [...]

To bardzo ciekawe co ty piszesz i ja ci nie mówię że nie masz racji,
bo w pewien sposób mówi się; że narodzeni z chaosu nigdy nie jesteśmy
w stanie się z nim zetknąć, gdy tylko nasz wzrok na niego padnie już
mamy porządek.
Tylko bym przestrzegał przed zbytnim sankcjonowaniem wszystkiego na
zewnątrz poza sobą, bo wtenczas sami się wykluczamy, sam widzisz że
wiele osób, tak bardzo zanegowało siebie, że nawet po śmierci widzą,
wiedzą o istniejącym świecie i jaki on jest. A w życiu to jest
konskwentne i to niesamowicie bardzo.