Re: Cho?bym chcia? nie wiadomo jak

Data: 2010-01-10 20:39:54
Temat: Re: Cho?bym chcia? nie wiadomo jak
Od: glob <r...@g...com>

Nelius napisał(a):

> Zaraz, zaraz , nie ??cz? si?, ca?y czas s? osobnymi wszech?wiatami,
> ========
> Wiedzialem ze w ten sposob zareagujesz. Tak, sa caly czas osobnymi swiatami,
> ale....gdyby byli caly czas RAZEM, pracowali i odpoczywali razem a na
> dodatek stael patrzyli w te sama strone - to ich swiaty dosc mocno by sie
> skleily. Ale rozdzielniosc istnialaby dalej, ze wzgleu na przeszlosc, ktora
> rzutowalaby na ich metody porzadkowania swiata.
> ===============================
> Ten post powy?ej o komuni?mie po prostu pi?kne, ale nie jest to wynik
> [...]

To jest główna przyczyna konfliktów małżeńskich, ludzie myślą że
miłość ich połączy i będą razem w sobie, będą stanowić jedność. A tak
widzimy jedynie jak sobie nawzajem narzucają własne widzenie świata,
jak siebie deformują i to wszystko wychodzi następnie w praniu , bo i
tak okazuje się że kobieta spostrzega inaczej i moim zdaniem
pozostawienie jej jako osobnego wszechświata gwarantuje iż będziemy
szanowali jej odrębność, czyli obcowali z kimś żywym, a nie
niewolnikiem własnej deformacji.
Wtenczas jest mniej konfiktów i sprów o to że powinnaś zrobić tak jak
ja chcę w imię miłości. Niestety miłość wielu zgubiła i zagubiła.;)