Re: Cholesterol nie zatyka tętnic

Data: 2007-06-22 12:35:05
Temat: Re: Cholesterol nie zatyka tętnic
Od: "Hania" <v...@g...pl>

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f5g77i$gme$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, bo takiej wiedzy nie mam.
> Ale nawet gdyby, to nic złego w tym by nie było.

tu sie mylisz. To sie nazywa spamerstwo i jest na usenecie niemile widziane.

>Każda działalność
> ma pewne aspekty ekonomiczne.

??? kazda? jak kto pyta czym zbic goraczke i ktos odpowie, zeby klasc na czolo
zimne kompresy to liczy na kase za odpowiedz? Wow, musze czesciej na konto
zagladac.

> Od tego się nie ucieknie.
> IŻŻ też nie robi nic za darmo (ale za moje pieniądze).
> Nie w tym problem, ale w tym, aby działalność przynosiła
> pożytek. Na tym się skupmy.

pozytkiem z bezsensownego, upartego wklejania czyichs wydumek przez
zgromadzonych tu optymalnych jest podejzliwosc do tej diety i zerowa chec jej
sprobowania - fakt, robicie kawal dobrej roboty. Bedzie mniej zawalow itd - na
ktorych leczenie Z MOJEJ KASY potem wyciagacie lapki.

h.