Chore gardełko

1. Data: 2005-06-02 10:58:17

Temat: Chore gardełko
Od: "MariolaK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś ma wypróbowany jakiś naturalny środek na czerwone gardełko 3-latka.
Dodatkowo ma on temperaturę 37,5

2. Data: 2005-06-02 11:53:47

Temat: Re: Chore gardełko
Od: cooperek <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MariolaK napisał(a):
> Witam
> Czy ktoś ma wypróbowany jakiś naturalny środek na czerwone gardełko 3-latka.
> Dodatkowo ma on temperaturę 37,5

jak moja corka byla w podobnym wieku czesto jej pomagalo jak na lyzeczce
podawalam jej miod polany paroma kroplami cytryny (to bylo tez zalecenie
lekarza pediatry z akademi medycznej) , na goraczke cieple mleko z
miodem i maslem

3. Data: 2005-06-02 13:16:24

Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariolaK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
3-latka.
> Dodatkowo ma on temperaturę 37,5
>

>Ja mojej córeczce 2,5 roku psikałam Tantum Verde. Pomoglo nawet przy
nalotach na gardle i obeszło się bez antybiotyków.
Kasia

4. Data: 2005-06-03 08:32:11

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MariolaK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> 3-latka.

> nalotach na gardle i obeszło się bez antybiotyków.
> Kasia

Tak, ja też potwierdzam skuteczność tego preparatu - zawsze pomaga, a w
dodatku moja córka bardzo lubi jak jej tym psikam :-)

Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2005-06-06 16:01:46

Od: "dika" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodatkowo ma on temperaturę 37,5
>
> Mojemu synkowi -chyba bł wtedy już troszczeckę starszy- laryngolog polecił
płukanie gardła letnia wodą z dodatkiem wody utlenionej. Pomagało.

6. Data: 2005-06-06 16:02:15

Od: "dika" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mojemu synkowi -chyba bł wtedy już troszczeckę starszy- laryngolog polecił
płukanie gardła letnia wodą z dodatkiem wody utlenionej. Pomagało.

Jak się zachować.
Czerniak-co dalej?
Padaczka- EEG
Prozac+Mianserin