Re: Choroba z niewiedzy...

Data: 2007-06-21 13:10:51
Temat: Re: Choroba z niewiedzy...
Od: "Jurek" <m...@o...pl>

Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
news:f5dc79$jbj$1@atlantis.news.tpi.pl...
>A zdaje Pan sobie sprawe Panie Jurku ze panskie wypociny wielu osobnikow
>moze przyjac za pewnik i zaczac stosowac diete SUMO, czy wezmie pan pozniej
>odpowiedzialnosc na siebie za choroby wywolane ta dieta ? Tym bardziej ze
>nie ma zadnych naukowych podstaw do twierdzenia ze ta dieta jest zdrowa.

Wiele różnych diet polecają lekarze, szczególnie diet beztłuszczowych,
wysokowęglowodanowych, które są bardzo szkodliwe dla organizmu... Czy
lekarze i dietetycy, promujący dietę w oparciu o oficjalną piramidę żywienia
odpowiadają za to propagowanie? Narażają ludzi na wiele chorób, to
oczywiste. Pytanie rzecz jasna, retoryczne.
Ja w pełni odpowiadam za propagowanie czy sugerowanie diety optymalnej.
Jestem jednym z wyjątków na grupie, którzy nie są anonimowi. Znają mnie
wszyscy z nazwiska, i to, że jestem z Poznania. Nie boję się podać swojego
adresu czy telefonu. Po prostu odpowiadam za to co robię...
Poniżej wklejam opinię Diety Optymalnej Instytutu Medycyny Doświadczalnej i
Klinicznej im. Mossakowskiego PAN.

Wklejam poniższy tekst, ponieważ o "szkodliwości" diety wiedzą wszyscy, bo
jest powtarzana czasami u cioci na imieninach. Ale nikomu nie chce się
wejrzeć na stronę Instytutu Medycyny Doświadczalnej? Pachnie mi to po prostu
zwykła ignorancją... a może sabotaż odpowiednich kręgów?...:))) Ale pewnie
jedno i drugie...
Ja sobie tego nie wymyśliłem Szanowny Panie MT
Pozdrawiam Jurek M.

DZIĘKUJĘ PRACOWNIKOM INSTYTUTU MEDYCYNY DOŚWIADCZALNEJ I KLINICZNEJ IM.
MOSSAKOWSKIEGO PAN

Na stronie internetowej Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej
Polskiej Akademii Nauk, z Zakładu Farmakologii Doświadczalnej, zamieszczono
w dniu 2 października 2006 roku informację dotyczącą wyników badań nad
wpływem diety optymalnej ludzi "zdrowych" stosujących Żywienie Optymalne u
siebie przez okres kilku lat, średnio ponad 5 lat.

"Dieta Kwaśniewskiego wysokotłuszczowa, niskowęglowodanowa, ketogenna jest
uważana za miażdżycorodną i szkodliwą dla zdrowia, chociaż nie opublikowano
żadnych badań dotyczących jej wpływu na organizm ludzki." - napisano w
informacji.
Jakie były przyczyny tego, że nie opublikowano żadnej pracy o skutkach
stosowania Żywienia Optymalnego u chorych na różne choroby w ŻADNYM
czasopiśmie medycznym uważającym się za naukowe? Uważni czytelnicy moich
książek i licznych artykułów wiedzą co było przyczyną niepisanego zakazu
drukowania moich prac naukowych w czasopismach medycznych zaliczanych do
"naukowych".
"Najwyższe w tym względzie autorytety" uznały ponad 35 lat temu Żywienie
Optymalne za wybitnie szkodliwe dla zdrowia i tak twierdzą nadal oni i ich
uczniowie dobierani drogą se­lekcji wyłącznie negatywnej. Spostrzeżenie ks.
Prof. Włodzimierza Sedlaka, że "mechanizmy nauki od dawna mielą
inteligentnych i zdolnych zostawiając słabizny intelektualne" zawsze było
aktualne i jest aktualne obecnie.
Tysiące lekarzy w Polsce i w kilkudziesięciu innych krajach potrafiło
zapoznać się z moją wiedzą, zrozumieć ją, przyjąć za słuszną i prawdziwą.
Stosują tę wiedzę w leczeniu chorych na różne choroby, uzyskując rezultaty
niemożliwe do uzyskania przy pomocy wszystkich in­nych metod leczenia. Kilku
profesorów w Polsce również potrafiło zrozumieć wiedzę o Żywieniu
Optymalnym: prof. Zbigniew Żółtkowski, prof. Kazimierz Boczar, prof. Hentyk
Ra­falski, szef służby zdrowia Wojska Polskiego płk doc. Dr Czesław Półtorak
i kilku innych, ale większość bez zapoznania się z tą wiedzą, bez
przeprowadzenia jakichkolwiek badań uznało i nadal uznaje ŻO za wybitnie
szkodliwe dla zdrowia.
Twierdzą, że po kilkuletnim stosowaniu ŻO musi rozwinąć się miażdżyca. W
czerwcu 1999 r. W "Dzienniku Zachodnim" przedstawiono stanowisko Wydziału VI
Nauk Medycznych Polskiej Akademii Nauk w sprawie "diety optymalnej dra Jana
Kwaśniewskiego. Komitet Te­rapii PAN uznał tzw. "dietę optymalną" lek. med.
Jana Kwaśniewskiego za wybitnie szkodliwą dla zdrowia. Pod tym stanowiskiem
podpisało się 30 profesorów, w tym obecny minister chorób, zwany przewrotnie
ministrem zdrowia, a zdrowia w Narodzie Polskim jest bardzo mało. Natomiast
chorych i chorób najwięcej w całej naszej historii.
OKOŁO POŁOWA Polaków ma nadwagę lub otyłość, na nadciśnienie choruje około 9
milionów, na cukrzycę blisko 4 miliony, choroby stawów to dalsze 6 milionów,
choroby serca, naczyń, zawały, udary mózgu to dalsze miliony chorych. W 1935
r. W Polsce naliczono nieco ponad 5 tysięcy chorych na nowotwory, ponad 80
zakładów leczniczych nie spotkało się z nowotworami. Obecnie chorych na
nowotwory jest około 500 tysięcy, rocznie zapada na cho­roby nowotworowe 120
tysięcy ludzi, z których 80 tysięcy umiera Liczba osób niepełno­sprawnych
przekracza 5 milionów.
Przez 2 miesiące (sierpień, wrzesień) przebywała w jednej z Arkadii siostra
zakonna z Charkowa. Przyjechała ciężko chora, ważyła 154 kg. Po 2 miesiącach
wszystkie jej dolegli­wości ustąpiły, wyjechała z wagą 115 kg, czyli o 39 kg
lżejsza. W czasie pobytu nigdy nie była głodna.
"Nie ma nieuleczalnie chorych, niedostateczna jest tylko nasza wiedza" -
napisał Krakowianin XX wieku w nauce prof. Julian Aleksandrowicz. Niewiele
się pomylił. Dieta optymalna nie jest dietą ketogenną. Trzeba spożywać tyle
węglowodanów, aby w moczu nie pojawiały się ciała ketonowe. Na ogół
wystarcza 0,8 g cukrów na 1 kg wagi ciała. Prof. filozofii dr hab. med.
Wolfgang Lutz, pokrewna ze mną dusza i wielki mój przyjaciel, autor książki
"Życie bez pieczywa" na temat Żywienia Optymalnego napisał: "Stosując
ekstremalnie wysoką podaż tłuszczów, niską węglowodanów i białek dr
Kwaśniewski uzyskuje rezultaty znacznie prze-
wyższające te, którzy uzyskiwali inni stosujący inne niskowęglowodanowe
diety. Najważniej­szą zasadą optymalnego żywienia jest utrzymanie ścisłych
proporcji miedzy trzema głównymi składnikami odżywczymi - białkiem,
tłuszczem i węglowodanami jak 1 : 2,5-3,5 : 0,8 (wyrażone w jednostkach
wagowych).
Te proporcje - "złota zasada życia" - jest oryginalnym odkryciem Jana
Kwaśniewskiego. Re­zultaty jakie osiąga Jan Kwaśniewski mówią same za
siebie...
Prace dra Jana Kwaśniewskiego wykazały, jak absurdalnym jest powszechne
przekonanie o szkodliwości tłuszczów zwierzęcych"
W badaniach na zwierzętach prof. H. Rafalski wykazał, że ŻO ma wybitne
działanie przeciwmiażdżycowe. W badaniach na ludziach chorych na miażdżycowe
zwężenie tętnic wieńcowych i inne towarzyszące choroby, profesor wykazał, że
ŻO nie powoduje żadnych szkodliwych efektów dla chorych w okresie 6 miesięcy
stosowania diety. Wykazał, że ŻO powoduje szereg korzystnych efektów u
chorych i to w każdym przypadku. Nieszkodliwość stosowania ŻO u chorych i
korzystne efekty w każdym przypadku, potwierdzili recenzenci pracy: prof.
Jan Hasik i prof. Jan Tatoń. Wyniki badań zostały przesłane do Instytutu
Żywności i Żywienia w Warszawie. Nie zostały opublikowane, a głęboko ukryli
je ci, którzy postanowili trwać przy swoich poglądach.
Dziękuję Pracownikom Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im.
Mossakow­skiego PAN za to, że przeprowadzili badania, które potwierdziły
nieszkodliwość Żywienia Optymalnego stosowanego przez ok. 5 lat,
potwierdziły dobre zdrowie badanych i szczególnie za odwagę wykazaną przez
opublikowanie wyników w Internecie.
Może za Wami pójdą inni? lek. med. Jan Kwaśniewski