Re: Choroba z niewiedzy...

From: "Jeff" <j...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Choroba z niewiedzy...
Date: 21 Jun 2007 16:51:06 +0200

MT napisal:

> A zdaje Pan sobie sprawe Panie Jurku ze panskie wypociny wielu osobnikow
> moze przyjac za pewnik i zaczac stosowac diete SUMO, czy wezmie pan pozniej
> odpowiedzialnosc na siebie za choroby wywolane ta dieta ? Tym bardziej ze
> nie ma zadnych naukowych podstaw do twierdzenia ze ta dieta jest zdrowa.

Niestety ten czlowiek nie zdaje sobie sprawy z niczego.

* juz tutaj podawalem informacje, ktora zamiescil jeden z bylych fanatykow tej
sekty, ale widze. ze trzeba ja zamiescic jeszcze raz:

"W tym stowarzyszeniu mają rację bytu tylko klakierzy, którzy uznali naszego
"GURU" bogiem i nic ani nikt nie jest w stanie posunąć ich wiedzy do przodu.

Ich zadaniem są działania mające na celu robienie majątku na głupocie i
naiwności ludzkiej.

Każdy człowiek, który ma nieco inny sposób myślenia lub próbuje dociekać jest od
razu eliminowany. W takim kształcie Stowarzyszenia, (i mówię to ustami wielu
optymalnych, którym zdrowie i życie własne i innych nie jest obojętne) jesteśmy
i musimy być nazywani "SEKTĄ". Każda wiedza musi się rozwijać i tylko wtedy
staje się pożyteczna dla ogółu. Wiedza przekazana nam przez rodaka w osobie lek.
Jana Kwaśniewskiego jest na pewno drogą słuszną. Lecz pewnikiem jest już, iż nie
jest ona optymalna. Dowodem na to jest wiele osób cierpiących na swoje
schorzenia nadal.
Spośród nich wielu jest już w ZAŚWIATACH. W tym ruchu jest wielu głupców co
widać na Zjazdach"

* Wklejam drugi raz informacje, ktora zamiescil na australijskim forum nalezacym
do tych szalonych zwolennikow optymalnosci, czlowiek, ktory po wielu latach
dokladnego przestrzegania zasad tzw. optymalnej diety, a u ktorego zdiagnozowano
IV stadium nieoperowalnego nowotworu pluc z przerzutem do mozgu:

http://tinyurl.com/2sdmju

To oczywiscie jest tylko jeden z kolejnych przykladow nowotworow, ktore
pojawiaja sie u dlugoletnich zwolennikow tego typu odzywiania.

Jesli masz ochote poczytac wiecej na ten temat, to zapoznaj sie z linkami
zamieszczonymi na tej stronie:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskow%C
4%99glowodanowa

* A tak np. "przyczynowo wyleczone" zostaly osoby chore Na SLA:

http://www.dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=13519
&start=45

* itd, itp.......tego typu informacje pojawiaja sie i przewaznie szybko sa
kasowane, wiadomo przeciez, ze nie mozna podkopywac "geniuszu" mistrza
J.K. i w ten sposob dochodow sekty.

A arcymadry Jurus nadal sobie bredzi, bo doskonale wie, ze jest kompletnie w
Polsce bezkarny.

ps. Jedynym reakcja propagatorow optymalnosci na tego typu doniesienia, sa
tylko i wylacznie: arogancja, wysmiewanie sie i ordynarne wyzwiska pod adresem
osob piszacych na ten temat.