Re: Chroniczny bol kosci/miesni

Data: 2008-05-17 10:14:49
Temat: Re: Chroniczny bol kosci/miesni
Od: biggero <b...@p...onet.pl>

E, znowu psychoza boreliozy. A może to jeszcze być:
- bezodczynowe zapalenie reumatoidalne (przykładem jest ZZSK),
prostymi badaniami się tego nie wykryje
- miopatia (możecie zrobić CPK (lub CK, to to samo) od razu, to jest
tanie)
- zatrucie metalami (nie pracujecie przypadkiem w jakiejś fabryce
chemikaliów, albo czegoś?)
- tarczyca (nie napisałeś jakie badania wykonano, jeśli tylko TSH i
FT3, to antyTPO i antyTG mogą wciąż być nieprawidłowe)

To tak mniej więcej, jest jeszcze trochę tego.
Podkreślam, że praktycznie się nie da przewidzieć, która to choroba,
tak więc lepiej zrobić cały zestaw testów odpowiednich i to będzie
dopiero jakiś punkt wyjścia.

Mój ojciec trafił do szpitala z podejrzeniem udaru. Stracił pamięć na
kilka godzin. Badali go w szpitalu - tomografia, rezonans, badanie
neurologiczne, holter, rozrzedzanie krwi, leki itd. I to wszystko było
konieczne - to było postępowanie prawidłowe. Ale jednak coś pominęli.
Na koniec ja go wziąłem w obroty i zrobiłem mu serię badań. Okazało
się, że ma ostry niedobór witaminy B12 (1/3 wartości minimalnej) i
teraz uważam, że właśnie to było przyczyną. Rezonans nie wykazał
żadnych zmian typu udarowego.
Tak więc przed wami długa droga, niestety. W razie jakichś pytań
dotyczących powyższych badań, możecie pisać na priva.