Re: Chroniczny bol kosci/miesni

Data: 2008-05-17 10:27:15
Temat: Re: Chroniczny bol kosci/miesni
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

biggero wrote:

> Mój ojciec trafił do szpitala z podejrzeniem udaru. Stracił pamięć na
> kilka godzin. Badali go w szpitalu - tomografia, rezonans, badanie
> neurologiczne, holter, rozrzedzanie krwi, leki itd. I to wszystko było
> konieczne - to było postępowanie prawidłowe. Ale jednak coś pominęli.
> Na koniec ja go wziąłem w obroty i zrobiłem mu serię badań. Okazało
> się, że ma ostry niedobór witaminy B12 (1/3 wartości minimalnej) i
> teraz uważam, że właśnie to było przyczyną. Rezonans nie wykazał
> żadnych zmian typu udarowego.
> Tak więc przed wami długa droga, niestety. W razie jakichś pytań
> [...]

No, mój ojciec ma baaaardzo wyraźne objawy niedokrwistości, przy okazji z
krwi wychodzi jakby miał niedobór B12, no i chroniczne zapalenie błony
śluzowej żołądka od 5 lat - on nie ma prawa wchłaniać tej witaminki. Ale
już od 2 miesięcy nie jestem w stanie go na badanie namówić (nawet
powiedziałem, że z własnej kasy mu pokryję koszty). Żal patrzeć jak dyszy
po najmniejszym wysiłku jakby ze 20 km przebiegł, no ale on uważa że
lekarze nigdy nie popełniają błędów, a już na pewno nie takich które
potrafi wykryć gość bez wykształcenia medycznego.

ps. zgadzam się, z tą boreliozą to jest już prawdziwa psychoza :D