Re: Ciag dalszy - problem :)

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ciag dalszy - problem :)
Date: Mon, 28 Oct 2002 21:21:11 +0100

"Krzysiuu" w news:apk3a1$ilu$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> Hej!

Dobry wieczor kawalerze ;)

> Pisalem do Was ostatnio o problemie

A mozliwe - sporo tutaj ludzi z problemami ;)

> Ale nadal mam problem :(((

Mowilem, ze jak czlowiek chce problemu to zawsze sobie jakis znajdzie. Ty
jak widze uwielbiasz miec problemy ;)

> Pierwsza sprawa - jak utrzymac taka poczatkowa jeszcze
> znajomosc?

Jeśli masz przyjaciela, odwiedzaj go często, bo ciernie i krzaki wyrastają
na drodze, którą nikt nie chadza. /przysłowie wschodnie/

Mozesz przeksztalcic na wlasny uzytek. Jesli chcesz utrzymac znajomosc
pielegnuj ja.

> A dalej juz wlasciwie pomysly sie wyczerpuja :(

Uuu to cieniutko. Skoro nie masz pomyslu o czym z nia rozmawiac to
najwyrazniej ona Cie nie interesuje. Zazwyczaj bowiem gdy faceta
interesuje kobieta to tematow jest naprawde wor bez dna.

> Jutro bedzie "decydujace starcie" -

Brzmi przerazajaco :))

> mam ostatnia okazje, bo mam powod, zeby z nia pogadac ;)

Jesli ona Ci sie podoba to caly czas masz wystarczajacy powod :)

> Jak to rozegrac w ten sposob, aby moc jeszcze pozniej
> sie spotkac (w szkole) i porozmawiac?

Chwila - kto ja podrywa? Ty czy pl.sci.psychologia? Jesli ludzie z tej
grupy beda Cie ciagle za raczke prowadzic to chcac byc wzgledem niej
uczciwy bedziesz musial sie przyznac, ze tak naprawde to grupa ja
poderwala ;)

> Jak zrobic na niej najlepsze wrazenie?

O to ja chyba musialbys zapytac :) Ja Ci proponuje abys byl soba. Jesli
bedziesz udawal kogos innego... watpie abys mial sile udawac cale zycie.
To troche meczace. Po jakims czasie moze wiec byc nieciekawie. Bycie soba
jest znacznie mniej energochlonne ;) Oczywiscie prawdziwy 'ty' mozesz jej
sie nie spodobac. Jednak udajac Spidermana rowniez moze tak byc - moze sie
przykladowo okazac, ze ona woli Batmana (tak wiem - dzisiaj moje poczucie
humoru jest w oplakanym stanie ;-P). Jesli jednak prawdziwy 'ty' jej sie
nie spodobasz to czym sie martwic? Wracamy do poczatku - moglbys udawac
kogos innego, ale to by Ci sie wreszcie znudzila. Jedyna wiec szansa w
tym, ze spodobasz jej sie bedac soba. Jedyna szansa oczywiscie w sensie
zwiazku akurat z nia, bo szans na zwiazek ogolnie bedziesz mial jeszcze
bez liku ;)

> Przypominam, ze w tym wypadku czuje sie jak sparalizowany
> i wszelkie ekscentryczne sposoby odpadaja... ;)

Tym bardziej badz soba. Mniejsze prawdopodobienstwo, ze Ci sie paln
dzialania pomiesza ;)

> Kolejna sprawa - nie znam jej bardzo dobrze.

Zazwyczaj tak wlasnie jest z dopiero poznanymi osobami ;)

> A moze ona ma juz chlopaka?

Moze ma. Wybacz, ale ja Ci jednoznacznie nie odpowiem. Watpie aby tez ktos
z grupy potrafil - nawet jesli ma dyplom ;)

> Jak delikatnie sie o to zapytac

Nie mialabys nic przeciwko spotkaniu?
Moze bysmy sie zobaczyli po szkole?
Co porabiasz jutro po szkole?
Dasz sie odprowadzic?
Czy nie dostane od zadnego faceta za to, ze z toba rozmawiam?
etc. etc. :) Mozliwosci jest cala masa. Oczywiscie te ktore przedstawilem
moze sa niskich lotow, ale wiesz co? Jesli ona bedzie Toba zainteresowana
to chocbys wystekal jakis banal zgodzi sie. Jesli nie bedzie
zainteresowana to mozesz wyrecytowac szarmanckie zaproszenie gesto
okraszone komplementami i... dostaniesz kosza ;) Nie, no jasne - czasem
mozna kobiete zaintrygowac jakas wypowiedzia. Ale silac sie na odkrycie co
to moze byc mozna zwariowac ;) Zwyczajnie cos tam powiedz :)

> (jej, bo nie znam nikogo, kto zna ja, przynajmniej
> nie na tyle dobrze)?

Jesli chcesz z nia czegos powazniejszego niestety musisz sie nauczyc
rozmawiac z nia, a nie zalatwiac problemow przez znajomych. Im szybciej
sie tego nauczysz tym lepiej :)

> I jak poznac, czy jest chetna do blizszego poznania sie?

Wierz mi - jesli bedzie chetna to zauwazysz to ;) Zwyczajnie nie bedzie
przed Toba uciekac, zbywac Cie jak tylko sie da, a na Twoje slowa nie
bedzie odpowiadac tylko krotkim ymhu lub wzruszeniem ramion ;)

> Kurcze... Czuje sie coraz bardziej zakochany ;) Mile uczucie
> (taka energia w czlowieka wstepuje),

Tia - gdy hormony szaleja to faktycznie czlowieka roznosi ;)

> ale troche stresujace ;))

Gdyby takie nie bylo to nie kreciloby tak bardzo ;)

pozdrawiam
Greg