Ciasto drożdżowe bez pszenicy

131. Data: 2016-10-21 02:07:40

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Oct 2016 04:03:00 +0200, Animka napisał(a):

> Jakby salmonella była to także w upieczonym cieście!

No ale wtedy byłaby TEŻ upieczona :-)

132. Data: 2016-10-22 18:14:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można przecież dać mniej tego masła.

Masło w trakcie obrabiania termicznnego produkuje szkodliwe substancje,
lepiej masło omijać w cieście pieczonym.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

133. Data: 2016-10-22 20:04:26

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-22 o 18:14, Stokrotka pisze:

> Masło w trakcie obrabiania termicznnego produkuje szkodliwe substancje,
> lepiej masło omijać w cieście pieczonym.

Ciasto drożdżowe powinno być z masłem.

--
animka

134. Data: 2016-10-22 23:25:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2016 18:14:02 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Masło w trakcie obrabiania termicznnego produkuje szkodliwe substancje,
> lepiej masło omijać w cieście pieczonym.

Nie pleć. Masło jest najzdrowsze. To właśnie te margaryny i inne chemicznie
utwardzane tłuszcze sa trujące - zarówno termicznie obrabiane, jak i
surowe.

135. Data: 2016-10-22 23:26:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2016 20:04:26 +0200, Animka napisał(a):

> Ciasto drożdżowe powinno być z masłem.

Ewidentnie.

136. Data: 2016-10-23 11:11:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Wszystko co dobre jest niemoralne, nielegalne albo niezdrowe!
>
> Zdrowa, ale mniej smaczna jest umyta salmonella - kiedy się ręce umyje w
> obawie przed chorobami brudnych rąk.

Salmonelloza nie jest tzw. chorobą brudnych rąk. Jest chorobą odjajcową 3-)

--
XL

137. Data: 2016-10-23 12:13:40

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-23 o 11:11, Ikselka pisze:

> Salmonelloza nie jest tzw. chorobą brudnych rąk. Jest chorobą odjajcową 3-)

Codzienne mycie jajek zapobiega salmonellozie!!!! (i nie tylko:)
pozdr
Stefan

138. Data: 2016-10-23 15:25:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 11:11 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> [...]

(...)

> Salmonelloza nie jest tzw. chorobą brudnych rąk. Jest chorobą odjajcową
> 3-)

Wyraźnie jeszcze raz - kiedy się ręce umyło w obawie przed chorobami
brudnych rąk (jakie by one nie były)!
Już jasne?
Przy okazji umyje się też salmonellę, ale taka już mniej smaczna IMHO.

--
Trefniś

139. Data: 2016-10-23 15:41:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2016 o 00:57, Animka pisze:

> To rób sobie jak chcesz. Twoja sprawa, twoj smak.

I tak się stało! Zainspirowana Twoim ciastem poszłam jednak na kompromis
(sama ze sobą ;) ) i zrobiłam z olejem, według tego przepisu:
http://www.doradcasmaku.pl/przepis/311041/w-srodku-i
-na-wierzchu-czyli-ucierane-ciasto-z-jablkami-.html#
recipe_content

Tylko dwie uwagi do tego przepisu - 10-12 jabłek to lekka przesada,
dałam 3 duże jabłka. Nie łyżka proszku do pieczenia, a łyżeczka. No i
jak zwykle mniej cukru, ale jak kto lubi. Bardzo fajne szybkie (i w
robieniu, i w jedzeniu) ciacho.

Ewa

140. Data: 2016-10-23 19:13:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciasto drożdżowe powinno być z masłem.

Nie prawda, drożdżowe może być bez tłuszczu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka