Ciasto drożdżowe bez pszenicy

221. Data: 2016-10-29 00:47:33

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-29 r, Akarm pisze:
> To co Kaja napisała
Kurcze, jaka Kaja.
Widzisz sygnaturkę i nadawcę?

--
animka

222. Data: 2016-10-29 12:12:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-29 00:17, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Nie rozumiem po co grzanie z góry i dołu.

Bo jest taka możliwość?

> Ja piekę na gazie

Nie każdego stać na taki luksus.

223. Data: 2016-10-29 14:33:11

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2016 o 00:47, Animka pisze:
> Kurcze, jaka Kaja.
> Widzisz sygnaturkę i nadawcę?

1) Niektórzy bywają na grupach dyskusyjnych ponad 10 lat.
2) Jeśli się człowiek przyzwyczai do czyjegoś pseudonimu, to czasem
przechrzczenie niewiele daje. :D

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

224. Data: 2016-10-29 15:22:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Oct 2016 00:47:33 +0200, Animka napisał(a):

> Kurcze, jaka Kaja.

No - Jakajakaja :-))

225. Data: 2016-10-29 18:20:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle radzę korzystać częściej z Animki niż z Ewy.
> I KitchenAid się ucieszy...

Ewa jest zdrowsza, więc i pewnie lepiej gotuje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

226. Data: 2016-10-29 19:12:33

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-29 o 18:20, Stokrotka pisze:

> Ewa jest zdrowsza, więc i pewnie lepiej gotuje.

Pomyliło Ci się pieczenie z gotowaniem.

Ja teraz nie muszę stać przy garach i gotować. Robię i jem to co lubię.
Jakie wyniki badań Ewy masz w posiadaniu? ;-)

--
animka

227. Data: 2016-10-29 19:17:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-29 o 14:33, Akarm pisze:

> 1) Niektórzy bywają na grupach dyskusyjnych ponad 10 lat.
> 2) Jeśli się człowiek przyzwyczai do czyjegoś pseudonimu, to czasem
> przechrzczenie niewiele daje. :D
Jaką masz satysfakcję, przechrzszczenia mojego nicka? Podnieca Cię to?
Chcesz rozmawiać z Kają to sobie rozmawiaj. Mnie nie odpisuj.

--
animka

228. Data: 2016-10-29 22:55:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2016 o 00:17, Animka pisze:

> Nie rozumiem po co grzanie z góry i dołu.

Żeby się równomiernie ciasto piekło.

> Ja piekę na gazie (elektrycznego pieczenia jeszcze ani razu nie
> włączałam).

Masz piekarnik gazowo-elektryczny? Spróbuj kiedyś z ciekawości.

Ewa

229. Data: 2016-10-29 23:13:58

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-29 o 22:55, FEniks pisze:

> Żeby się równomiernie ciasto piekło.

> Masz piekarnik gazowo-elektryczny? Spróbuj kiedyś z ciekawości.
>
> Ewa
Powiem szczerze. Bardziej mi smakuje upieczone ga gazie np. schab, czy
ciasto. Używa się albo gazu albo elektryki, nie powinno się właczać
grilla razem z gazem. Muszę kurczaka upiec, ale nie ma w rym piekarniku
rusztu obrotowego.ani jakiegoś widelca do kompletu. Ruszt to jest. Nie
praktykowałam ani razu,Jak się piecze elektrycznie to trzeba uchylić
drzwiczki i włożyć pod palniki taka specjalną metalową chyba podkładkę,
żeby palniki się nie popaliły. Kuchenka to Mastercook, której fabryka
upadla zaraz po tym jak kupilam kuchenkę.

--
animka

230. Data: 2016-10-29 23:28:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-29 o 23:13, Animka pisze:

> Powiem szczerze. Bardziej mi smakuje upieczone ga gazie np. schab, czy
> ciasto.
Gaz ogrzewa piekarnik, ,piecze w piekarniku całe ciasto przecież.
Najpierw plomień się pali mocniej, a jak osiągnie w piekarniku
odpowiednią tempreaturę to plomień pali się słabiej.
> [...]
> podkładkę, żeby palniki się nie popaliły. Kuchenka to Mastercook,
> której fabryka upadla zaraz po tym jak kupilam kuchenkę.

Za pąd dużo płacę, za gaz ~ 45 zł na 2 m-ce.

--
animka

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka