Ciasto z mikroaflowki

1. Data: 2002-03-02 16:20:55

Temat: Ciasto z mikroaflowki
Od: "Dariusz J. Kawecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem po raz pierwszy na tej liście, ale mam nadzieję, że dobrze trafiłem.

Od wczoraj jesteśmy wraz z żoną posiadaczami nowej (i pierwszej w naszym
życiu) kuchenki mikrofalowej - Sharp R-772.

Fajna sprawa, tylko pewnie upłynie trochę czasu zanim się do tego
przyzwyczaimy i nauczymy w pełni korzystać. Ponoć da się w tym nawet
przygotować ciasto i w związku z tym mam pytanko. Czy ktoś ma może pod ręką
jakieś konkretne przepisy na ciasta (z uwzględnieniem czasu i mocy
gotowania). Ewentualnie jakieś sprawdzone strony, gdzie można znaleźć trochę
informacji na temat korzystania z tego urządzona (przepisy, wskazówki,
itp.).

Z góry dziękuję,

Darek

1. Data: 2002-03-02 19:59:19

Temat: Re: Ciasto z mikroaflowki
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz J. Kawecki <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5qu50$gr9$...@n...tpi.pl...
> [...]
trochę
> informacji na temat korzystania z tego urządzona (przepisy, wskazówki,

Kotusie, ciasta z mikrofalówki wcale nie wychodzą rewelacykne. To się i
owszem, da jeść, ale tradycyjnemu ciastu z piekarnika czy z prodiża to do
pięt nie dorasta. Naprawdę, wierzcie mi, mikrofala jest świetna do zrobienia
szybjkiej grzanki, jabłka na ciepło i odgrzania zupy. Ryby tez sa niezłe,
ale ciasta, no nie wiem. Aha, to jeszcze się przyznam, że kiedyś próbowałam
czegos na słodko i jakieś takie watowate toto było. Nie w moim guście.

Wkn

1. Data: 2002-03-03 11:19:11

Od: "Anna Polak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Gratuluję zakupu kuchenki:))
"Ciasto z rabarbarem (lub innymi owocami)"

4 jajka
1/2 szkl. cukru
1/2 kg twarogu (mielonego)
łyżka cukru pudru
opakowanie cukru waniliowego
1/2 kg rabarbaru
łyżka masła

Żółtka utrzeć z twarogiem, cukrem pudrem i cukrem waniliowym. Białka ubić na
sztywną pianę, cały czas ubijając dodawać stopniowo cukier. Pianę dodać do
masy twarogowej i delikatnie wymieszać.
Żaroodporną formę natłuścić masłem, wyłozyć masę, na wierzchu ułożyć kawałki
owoców.
Mikrofalować 20-23 minuty w mocy 360W, ogrzewając jednocześnie gorącym
powietrzem w temp. 220 st.C

Poza tym sporo przepisów na potrawy z mikrofalówki znajdziecie w
miesięczniku "Moje gotowanie".
Można w niej przyrządzić właściwie wszystko:))

Pozdrawiam

1. Data: 2002-03-03 14:13:12

Od: "Dariusz J. Kawecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki,
Poszukamy w "Moim gotowaniu"

Pozdrowionka,
Darek

1. Data: 2002-03-04 11:54:22

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

From: "Dariusz J. Kawecki" <d...@w...pl>

[...]

Moja ulubiona strona dot. mikrofali:
http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=23

Sprawdzony - sernik i cilęcina po burgundzku. Sernik jest zupełnie inny niż
tradycyjny, ale w zgodnej opinii rodziny został uznany za REWELACYJNY.
Pozdr,
AP

1. Data: 2002-03-04 11:56:31

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-04 13:45:06

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tej stronie jest dział pt Mikrofalówka niestety nie ma przepisu na
ciasto.
http://www.restaurants.pl/
Pozdrawiam, EWA
Użytkownik Dariusz J. Kawecki <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5tb1i$rpg$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-04 14:26:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pawłowska-Pojawa <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:034601c1c373$8d758870$8d000a80@PAPNET1621...

> [...]
> Ale jest pyszny. Coś między tradycyjnym sernikiem a sernikiem na zimno....
> Robie też czasami mięso... A na grillu - żeberka. Też niezłe.

Dobra :-))) Zwracam honor, ale nie bedę czynić prób ciastowych
mikrofalówkowych, skoro mam piekarniczek :-)
Może akurat te, które robiłam nie były najciekawsze.

Wkn

1. Data: 2002-03-04 14:31:33

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Dobra :-))) Zwracam honor, ale nie bedę czynić prób ciastowych
mikrofalówkowych
Wkn

Spróbuj. Ten serniczek (http://www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=2186&p=23 )
jest niezły i bardzo szybki w robieniu...
A piekarnika też nie omijam. Zwłaszcza że od miesiąca mam nową kuchenkę.
Choć sernika nie robilam bo jeszcze nie mam maszynki do mielenia :(
Pozdr,
AP

1. Data: 2002-03-04 14:41:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl>
A piekarnika też nie omijam. Zwłaszcza że od miesiąca mam nową kuchenkę.
Choć sernika nie robilam bo jeszcze nie mam maszynki do mielenia :(
Pozdr,
AP

Aniu, niepotrzebna ci maszynka. Kupuje się ser śmietanowy w opakowaniach po
250 g. Nie wymaga mielenia.
Barbara

pierozki w sosie (P) - super rzecz(dlugie)
Green Way - chyba reklama
Pomnik Nieznanego Kucharza
do Ewy(siostry Ani)
likier maraschino w sklepie on-line