Date: Wed, 18 Mar 2009 22:31:32 +0100
From: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
References: <1hjzneo8ilgyp$.dlg@habeck.pl> <gprkvs$gmm$1@inews.gazeta.pl>
<1uhh0s5y245v5$.dlg@habeck.pl> <gprof6$658$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <gprof6$658$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 89.174.173.50
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1237411893 89.174.173.50 (18 Mar 2009 22:31:33 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 26
X-Authenticated-User: junk.nospam
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:43309
Ukryj nagłówki
Iwon(K)a napisał/wrote dnia/on 2009-03-18 22:18:
> Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):
>>> (...) Takze edukuj dziecko I w domu, a
>>> jesli sie bedzie nudzilo, to zawsze mozna jakies kolka zainteresowan,
>>> i inna pozaszkolne aktywnosci wprowadzic.
>> Nie chodzi o nudzenie się w domu, ale w _szkole_.
> o tym wlasnie pisze.
To może wyjaśnij co masz na myśli, bo nie bardzo łapię w jaki
sposób uczenie dziecka w domu miałoby je uchronić przed nudą
w klasie. Chyba, że z pewnej odległości nie dostrzegasz, czym
ta nuda jest spowodowana, to może wyjaśnię: pomysł pani minister
Hall edukacji polega z grubsza na tym, ze w jednej klasie 1-szej
lądują dzieci o diametralnie różnym poziomie wiedzy, tj. takie
które omawiany materiał przerabiają po raz drugi (bo przerabiały
go już w przedszkolu) i takie które go nie przerabiały i często
za cholerę nie mogą zrozumieć, bo są uczone metodą "na 7-latków"
( http://www.forumrodzicow.pl/jaki-podrecznik-do-pierw
szej-klasy/ )
A lądują razem po to, by - jak się wyraził minister Boni - szybciej
skończyły naukę i zaczęły zarabiać na emerytury wcześniejszego
pokolenia.
Pozdr,
--
ŁK
|