Cisnieniomierz przy nadcisnieniu

11. Data: 2006-09-07 15:10:00

Temat: Re: Cisnieniomierz przy nadcisnieniu
Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał(a):

> Znaczy....nie bardzo rozumiem co masz mi do zarzucenia mowiac ze nie
> wiem o czym mowie?
> Kasia

"ogólnie rzecz biorąc jest mi obojętne, czy jest dla osób z arytmią
czy też nie. Najważniejsze żeby dobrze mierzył przy nadciśnieniu i
był łatwy w obsłudze."

czyli całokształt. Z taka wiedzą możesz iść śmiało do tesko i kupić
pierwszy z brzegu. Po co więc się pytasz ???

Juanitos

12. Data: 2006-09-07 17:06:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@p...me.uk> napisał w wiadomości

> [...]
>
> czyli całokształt. Z taka wiedzą możesz iść śmiało do tesko i kupić
> pierwszy z brzegu. Po co więc się pytasz ???

Dobrze piszesz, tylko nie do tej osoby;)

Iwona
//Nie masz wplywu na to co cie spotyka, ale masz wplyw na to jak
zareagujesz.//
www.kociszce.ao.pl

13. Data: 2006-09-07 18:28:12

Od: "Agnieszka Saba" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czyli całokształt. Z taka wiedzą możesz iść śmiało do tesko i kupić
> pierwszy z brzegu. Po co więc się pytasz ???

Wybacz... skoro nie mam w rodzinie osób, które mają arytmię to niby dlaczego
mam specjalnie patrzeć na to, czy jest dla osób z arytmią??? Jak masz tak
odpowiadać to może lepiej nie oddzywaj się wcale, bo nic nie wnosi Twoj
post.

14. Data: 2006-09-07 21:07:06

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Saba napisał(a):
> [...]
> mam specjalnie patrzeć na to, czy jest dla osób z arytmią??? Jak masz tak
> odpowiadać to może lepiej nie oddzywaj się wcale, bo nic nie wnosi Twoj

Arytmie to ma każdy człowiek, tylko w większym lub mniejszym stopniu.
Idź to Tesco, dobrze radze...

Juanitos

15. Data: 2006-09-07 21:09:10

Od: Juanitos <j...@p...me.uk> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Dobrze piszesz, tylko nie do tej osoby;)

Sorry, przesiadłem się na inny program pocztowy i jeszcze się gubię w
watkach. Przepraszam serdecznie i pozdrawiam.

Juanitos

wysypka - do jakiego lekarza?
Wzrok...
Fizjologia człowieka, pytania o krew