Re: Co do jedzenia z Egiptu?

Data: 2003-08-11 14:59:26
Temat: Re: Co do jedzenia z Egiptu?
Od: "Kasia" <k...@w...pl>

Przyprawy to oooowszem, ale nie te kupowane w Hurgardzie. Sharm el Sheik czy
innym Kairze. Poczekaj jak pojedziesz gdzies na zwiedzanko do niejszych
miejscowości wychodzi duzo taniej.Ale z tego co zaobserwow ałam to ceny jak
w Polsce.
Mój mąz nawiózł sobie ichniego chlebka, ale jak chcesz dłużej przechować to
od razu wrzuc do zamrażary.
jeśli chodzi o inne rzeczy to jakoś nic mi nie przychodzi do głowy co można
by przewieżć bez szwanku dla żołądka potem
--
Kasia (Rzeszów)